Kikkhullsoperert?

Plemple

Flørter med forumet
Flere som er det? Hvordan går det med arret i navelen ? Her strammer det veldig, skikkelig ubehagelig!

Har ikke merket noe til arret i det hele tatt.. Ble operert Jan 2012.

Edit: Jan 2012, ikke 2013 :)

Så heldige dere er da! Spent på hvor flott det skal bli før jeg er ferdig...! 12 uker igjen, og gigamage allerede ;)

Hadde ks sist å kjenner det strammer godt der nå:rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde kikkehullsoperasjon i februar og jeg kjenner at det strekker litt innimellom. Ikke veldig ille enda, heldigvis:)

Hadde det i november. Går egentlig ganske greit enda. Bare stikker VELDIG til tider

Flere som er det? Hvordan går det med arret i navelen ? Her strammer det veldig, skikkelig ubehagelig!

Sniker litt: Operert i des12. Ble gravid i januar. Da hadde jeg liksom små stikninger i navelen og det gjorde litt vondt, men det gikk over etterhvert (sånn i uke 12 tipper jeg...) Har ikke fått utovernavle enda, men det lille arret er blitt litt tydeligere. Jeg har vært supernysgjerrig på hvordan navelen skal utvikle seg- men so far so good :)

Magen min står i helspenn hele tiden kjennes det ut som, så kanskje derfor jeg kjenner det så godt. Må si jeg er spent på hvordan det blir etterhvert. Operert 5 mnd etter frøkna ble født, så sist var det jo ikke ett problem :)

Back
Topp