Kikkhullsoperasjon

**Ole brummm**

Elsker forumet
For 2 uker siden datt jeg om i sterke smerter og datt om igjen nå på torsdag. :(
Var hos gynekologen idag og har fått nye cyster på eggstokken så må kikkhullsopereres på nytt :( kjenner at det begynner å bli nok nå.
Diabetesen begynner å komme til normalen igjen også skjer dette.
Men som gynekologen sier så er det større sjanse å bli gravid etter å ha fjernet de så satser på at det er det som skal til.

Men mister håpet her kjenner jeg.

Uff nei stakar! Så følt å ga sånne dmerter! Men du får prøve å fokusere på det positive i det, at gyn sa at det kan være lettere å bli gravid etterpå :) lykke til!!

Uff da :( God bedring og god klem til deg <3

Det er jo maaaaaange solskinnshistorier om folk som blir gravide etter operasjon .. Men skjønner godt detter en nedtur, og det tar jo tid å vente på operasjon og slik.. Lykke til hvertfall:)

Gynekologen skrev i henvisningen til ahus at det hastet pga store smerter så håper det ikke tar for lange tiden.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Uff da!!! :( det hørtes veldig ubehagelig ut! :( håper du da kommer kjapt til!!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

:( god bedring, og håper ventetiden er kort...ring sykehuset og mas, si du kan komme på kort varsel om det er en avbestilling... det gjorde jeg.
god klem til deg

Det er også mulighet å bytte sykehus til ett som har kortere ventetid.. Men ring å mas, det funket for min del ;)

Har fått time på poliklinikken 4 mars for kontroll også håper jeg ting går fort etter det.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg ringte inn til poliklinikken og sa i fra at jeg hadde mulighet til å komme på kort varsel dersom noen avbestilte sin time, kom inn rimelig fort etter det.

Masse lykke til og god bedring! Eg fjerna cyster på eggstokkane mine ved kikkhullsoperasjon i 2007. Blei naturlig gravid 6 mnd etter det, men mista dessverre den gongen. Einaste gongen eg er blitt naturlig gravid..

Back
Topp