Kikker innom og håpar eg blir verande :)

alatariel88

Flørter med forumet
Hei hei :)

Etter 1,5 veke med mistanker pga lett kvalme og, ja faktisk, tendenser til halsbrann (?!), testa eg positivt i dag tidleg! :) Ville ikkje teste før venta mens, og pga varierende sykluslengde bestemte eg meg for å vente til eg visste det ville slå ut skikkelig om eg var gravid. Og i dag var det ingen tvil, to tydelege rosa strekar. Så då tillet eg meg å kikke innom her, med førebels termin ca. 1.juli.

Last edited:
Gratulerer så masse, og velkommen skal du være! :D Håper spiren sitter hele veien frem til juli! :)

Så koselig! Gratulerer! Jeg har termin omtrent samtidig som deg. Menstermin 29. juni men jeg tror eggløsning var litt seinere så det kanskje egentlig er rundt 1. juli som blir termin

Så koselig! Gratulerer! Jeg har termin omtrent samtidig som deg. Menstermin 29. juni men jeg tror eggløsning var litt seinere så det kanskje egentlig er rundt 1. juli som blir termin
Eigentleg litt usikker på termin eg også. Får forskjellige datoar etter kor eg søker og kva sykluslengd eg legg inn. Den har jo ikkje vore stabil siste månadane. Ein app seier 29. på meg også :) Ein annan 4. Men, samme kan det vera. At baby kjem på termin er jo uansett ikkje så stor sjans for :P

Back
Topp