Kikker innom igjen!

Mija84

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg har ikke kommet meg inn på siden min på mange dager, så hva skjer? Er det noe nytt? [:)]
Selv var jeg hos gyn på fredag og fikk samtidig en innvendig ul. Der så de ingenting, bare en 'vannpose', så ho sa at enten hadde jeg mistet eller så var jeg kortere på vei enn menstermin. Og det tror jeg stemmer for jeg testet ikke positivt før den 21.mai. 19. var den negativ. Så det er greit[:)] Det er ikke noe stress uansett, dette er den siste og jeg skal bare koose meg![:D] (Får forresten svar på hcg i morgen. Greit at de sjekker og ordner, men jeg føler meg ganske så trygg på at alt er i orden)

Dette ble visst litt langt, kjenner jeg er litt skravlete i kveld..[:D][:D]

var i samme situasjon til å begynne med men alt var helt i orden;)
lykke til...

[:D]Hei! Alt var i sin skjønneste orden, verdiene var firedoblet siden fredag[:)] Det var det jeg trodde også, men blir jo selvfølgelig litt nervøs lell!!! Måtte snakke med fastlegen når jeg skal dit på kontroll om evt tidligere ul for å se termin, men enn så lenge må jeg følge mensterminen. Selv om den nok er et par uker for langt på vei. Men det gjør ingenting,jeg har baby i magen min[:D][:D][:D][:D] (og meget hjelpsom kommende storebror på fanget nå) Puh

Back
Topp