Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal gjennom kikkehulloperasjon for og fjerne polypp/muskelknute/cyste eller hva det viser seg og være... Gruer meg så sinnsykt til narkosen... Har hatt narkose en gang tidligere for mange år siden, gikk bra da..., men er så redd for rett og slett og ikke våkne opp igjen... flere her som har vært igjennom det samme? og som kan berolige meg??
Det går så utrolig bra og du må ikke grue deg! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt lagt i narkose (og i tillegg flere ganger med spinal eller epidural). Men det er godt over 25 ganger i narkose i hvert fall. Aldri opplevd problemer som følge av det. Bare se frem til å bli ferdig og få svar på det du er bekymret for. Høyst sannsynlig er det helt ufarlig, det som fjernes, og da vil mulighetene for å lykkes med å bli gravid etterpå bli mye større. Sender deg en klem. Dette går bra!
Det er veldig naturlig å grue seg til det da OleBrum men det skal nok gå kjempebra,skal du se!Masse lykke til på torsdag!Sender deg positive tanker og klem
Jeg har ikke vært gjennom for å fjerne polypp og sånn, men har ligget mange ganger i narkose for andre ting. Det går like fint hver gang Fortell om hva du er redd for til de på anestesien, så snakker de med deg om det. For de ansatte er dette rutine og helt uproblematisk Lykke til!
Tok kikhullsoperasjon for 2 uker siden. Forstår det er litt skummelt med narkosen. Men det er jo bare akkurat som å sove. De var veldig flinke med å snakke og berolige før narkosen tok tak.
Før du vet ordet av det er du ferdig med operasjonen og våken igjen
Flott at vi slipper å være våkne når de opererer
Ønsker deg masse lykke til! Ikke bekymre deg. Gled deg heller til å endelig bli ferdig med det. Etter operasjonen har du "rett" på å slappe av på sofaen med potetgull, kjeks, cola, vann, osv osv....