Kikhoste..?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Huff. Mali har hostet i en mnd.
Det blir bare verre og verre. Vi synes hun hoster mest om natta og når hun sover. Og det er stort sett på soverommet vårt. Derfor har vi tenkt det må være noe med det rommet.
Men det er nok like ille overalt.

Hun hostet i Syden også. Og hun hostet før vi dro dit.
Før det igjen, hadde hun litt feber og litt forkjølelse.

Nå har pappaen lest hundre artikler om kikhoste, og ALT stemmer. Absolutt alt. Det er ikke noe symptom eller tegn som ikke stemmer. Vi var hos legen for rundt 14 dager siden, og da var CRP ganske fin. Men det stemmer også! At crp ikke forhøyes hos så små barn.

Så nå har vi fått hastetime hos lege igjen i dag, for de også ble litt bekymret da han fortalte.

Stakkar lille bia mi <3
Håper hun ikke har det, men jeg håper mest at de finner ut av det.

Ufff, så kjedelig. Håper det ikke er kikhoste, men som du sier så er det viktigste å finne ut av hva det kan være. Masse lykke til hos legen!! :)

Oi, det hørtes ut som våres jente. Brukt 2mnd på å bli frisk. bare en lege som tok oss seriøst og ville sende henne på sjukehus, men ho blei overkjørt av en eldre lege. Fikk astmamedisinen som ho brukte.

Men kinhoste skal vel gi en spesiell hoste. Krev å bli tatt på alvor hos legen.

Krysser fingrene for at det ikke er kikhoste. Lykke til hos legen!

Håper dere ihvertfall får finne ut nå hva det er så dere slipper å lure og kan begynne med riktig behandling :)

Også god bedring til jenta deres

Jeg avfeide samboeren min helt til legekontoret også lurte på om det kunne være kikhoste.. Første vaksine gir ingen fullgod beskyttelse. Og hosten er ganske karakteristisk.
Han har tatt med frøkna ned til legen nå. Jeg er hjemme med karantene, siden jeg kastet opp i går :)
(Mye bedre i dag, men det brenner fortsatt i magen)

Jeg avfeide samboeren min helt til legekontoret også lurte på om det kunne være kikhoste.. Første vaksine gir ingen fullgod beskyttelse. Og hosten er ganske karakteristisk.
Han har tatt med frøkna ned til legen nå. Jeg er hjemme med karantene, siden jeg kastet opp i går :)
(Mye bedre i dag, men det brenner fortsatt i magen)
Så bra at du føler deg bedre da :)
Så kommer sikkert gubben og mali tilbake med gode nyheter håper jeg :)

Satser på det :)
Han er aldri hysterisk ellers, men denne gangen var det veldig viktig for ham å få sjekket det.
Holder med ham i det. Det er ikke morsomt å se jenta hive etter pusten, og hoste til hen brekker seg.
Bittelille frøkna :(

Satser på det :)
Han er aldri hysterisk ellers, men denne gangen var det veldig viktig for ham å få sjekket det.
Holder med ham i det. Det er ikke morsomt å se jenta hive etter pusten, og hoste til hen brekker seg.
Bittelille frøkna :(
Åhh. Hold oss oppdatert med hva som skjer. stakkars lille jenta. Det er liksom ekstra synd i de når de er så små

Japp, kikingen er der. Heldigvis ikke så brutal som på filmen. Stakkars lille :(
Legen gadd ikke ta prøver. Bare ga antibiotika. hater å gi antibiotika uten å ha tatt prøver først :(
var det fastlegen deres?
er ALTFOR lett å gi antibiotika til ei jente på 5 mnd uten å vite 100% sikkert hva det er!
Jeg ville hørt med en annen lege

Huff, håper hun blir bedre nå og at dere har funnet årsaken.

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Back
Topp