Kikhoste!

LuringNr3

Gift med forumet
Ja, jeg har fått kikhoste! Herregud, jeg visste ikke at det gikk an å få i voksen alder, jeg! Har vært kjempedårlig i 2 uker, før de fant ut hva det kunne være. Så nå går jeg på 10 dagers kur med antibiotika, og er allerede mye bedre etter bare to dager på medisin.
Nei, kikhoste unner jeg ingen! Ikke no moro! Enda godt at vi vaksinerer barna våre mot det.
 

Owww! Hadde det da jeg var 3, men det eneste jeg husker er hvor jævlig det var å begynne i barnehagen igjen etter å ha vært hjemme hos mamma flere uker :)

Kjipt at det tok så lang tid å finne ut av, men håper du blir veldig fort frisk! Masse god bedring :)

 
Jeg hadde det også når jeg var tre år. Da hadde jeg, "lillesøsteren" (ikke biologisk..) min, lillebroren min og mamma det samtidig. Det tok over et halvt år før vi var friske igjen. Mamma sier at hun aldri har vært så sliten verken før eller etter.

Menne.. det er ikke så uvanlig at voksne får det nå for tiden. Faktisk er det nå en del voksne som revaksinerer seg mot kikhoste.
 
Ah, ja, jeg har fått med meg at du ikke har vært så bra. Faktisk vært en økning i antall tilfeller de siste årene. Det smitter ganske lett.  Mange som kan gå med det i mange uker, men jeg håper du slipper det, og at medisinen tar knekken på det fort som sist. God bedring! emoticon
 
Back
Topp