kikhoste

teebie

Forelsket i forumet
VIP
jeg var til legen i dag og han er sikker på jeg har fått kikhoste, han sa han nesten ikke trengte og ta prøve for og vite att jeg har fått det.

Noen som har gode råd som evt har hatt det til og bli kvitt det fortest  mulig??
vi drar til syden den 28 juli og viiil virkelig ikke avlyse turen :( :(

Det må bare gå sin gang
Fikk du ikke antibiotikka?
Både gubben og gutten her har hatt det, de fikk atnibiotikka for å ikke smitte de rundt seg
Gubben gikk med hoste i opp til 1år etter at han fikk diagnosen
guttungen slapp billigere unna, der slapp hosten etter 6mnd,men hvis han blir forkjølet så får han kikhosten på en måtte tilbake

bondekone skrev:
Det må bare gå sin gang
Både gubben og gutten her har hatt det, de fikk atnibiotikka for å ikke smitte de rundt seg
guttungen slapp billigere unna, der slapp hosten etter 6mnd,men hvis han blir forkjølet så får han kikhosten på en måtte tilbake

fikk en sånn hestekur som eg skulle ta 1 tablett i 3 dager.

1 år ?!?! *grine*

teebie skrev:

bondekone skrev:
Det må bare gå sin gang

fikk en sånn hestekur som eg skulle ta 1 tablett i 3 dager.

1 år ?!?! *grine*

ja 1år, kan vel si han var dritt lei alt som hetter hoste kan en si
bra du fikk en hestekur som de som her, legen sa til oss at jo tidligere en fikk startet jo større sjanse var det for at en måtte gå med hoste lenge

var det noe som hjalp mannen din eller?

Tar imot alt med stor takk fra hostesaft til sugetabletter

Jeg hadde mest sannsynlig dette for 2 år siden. Jeg ble ikke behandlet. Var til legen flere ganger, men fikk hostesaft og noen medisin, men ikke noe hjalp. Etter en mnd ble min kollega også syk og hun fikk også påvist dette.
Jeg var bedre, men klarte fortsatt ikke anstrenge meg uten å måtte spy.. og litt senere var jeg også til legen igjen, men da var det for sent å ta prøver, men han var 90% sikker på at jeg hadde kikhoste, men dette må behandles raskt om det skal hjelpe..

så jeg hostet og var ikke i 100% form før etter 6-7 mnd ihvertfall. Jeg har heldigvis en stillesittende jobb...

Mikke skrev:
Jeg hadde mest sannsynlig dette for 2 år siden. Jeg ble ikke behandlet. Var til legen flere ganger, men fikk hostesaft og noen medisin, men ikke noe hjalp. Etter en mnd ble min kollega også syk og hun fikk også påvist dette.
Jeg var bedre, men klarte fortsatt ikke anstrenge meg uten å måtte spy.. og litt senere var jeg også til legen igjen, men da var det for sent å ta prøver, men han var 90% sikker på at jeg hadde kikhoste, men dette må behandles raskt om det skal hjelpe..

så jeg hostet og var ikke i 100% form før etter 6-7 mnd ihvertfall. Jeg har heldigvis en stillesittende jobb...

fant du noe som hjalp for og få sove på natten feks? :)

Back
Topp