Kikhoste

Fru Lotten

Forumet er livet
Noen som har hatt det i voksen alder? Har alltid tenkt på det som en "barnesjukdom", men kommer fra legen nå, og jaggu har jeg ikke kikhoste gitt.....[:o]
Fryktelig slitsomt...

Hvor lang tid tar det før det roer seg tro? Etter jeg har startet antibiotikakuren?
Har fått Cosylan også, men skal jo helst ikke kjøre bil når man tar den...

uuuæææææh!! månedsvis?????[&:]

En venninne av meg har det nå- hun har vært knalldårlig. Varer opptil 3 mndr, men hosten roer seg litt etterhvert da. Venninnen min ble jo ikke bedre---(har hatt det i ca 6 uker nå......) og nå viste det seg at hun hadde fått lungebetennelse og ørebetennelse I TILLEGG........ HERLIG!!! Såååååå...... TA VARE PÅ DEG SELV fremover!!!!!!!!!

Masse god bedring!

Hosta lenge! Klarer ikke huske helt hvor lenge, men var nok opp i ett par mnd i allefall![X(]

Hosta så kraftig at jeg hosta opp ett ribbein også, ble ikke særlig bedre!
Men ganske god effekt av Cosylan da!

Masse masse god bedring!

ORIGINAL: Chinchilla

En venninne av meg har det nå- hun har vært knalldårlig. Varer opptil 3 mndr, men hosten roer seg litt etterhvert da. Venninnen min ble jo ikke bedre---(har hatt det i ca 6 uker nå......) og nå viste det seg at hun hadde fått lungebetennelse og ørebetennelse I TILLEGG........ HERLIG!!! Såååååå...... TA VARE PÅ DEG SELV fremover!!!!!!!!!

Masse god bedring!
[:o][:o][:o][:o]Stakkar!

Er bare å ta det med ro og holde seg varm da skjønner jeg!

Og takk![:)]

Back
Topp