Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var hos jordmor i dag og ble tilbudt kikhoste-vaksinen. Jeg ønsker å vente litt pga 17-mai i morgen, og vil ikke bli syk til i morgen! Noen som har tatt vaksinen og evt erfaringer?
Tok den på tirsdag og eneste bivirkninger er litt hovent og ømt hvor stikket ble satt. Det er det jeg pleier å reagere med på vaksiner, utenom Covidvaksina hvor jeg blir dårlig i laaang tid.
Jeg merket den i armen samme kveld, så var det over. Noen setter i låret vet jeg, så kan jo be om det om man heller ønsker å være øm i låret enn armen?
Ble kun litt øm i låret dagen etter jeg tok den, ingen annen reaksjon. Kjentes ut som jeg hadde et blåmerke liksom, men ingenting som gjorde at jeg var hindret i å bevege meg
Særdeles få som har fått forkjølelsessymptomer etter hva jeg har sett i store grupper på Facebook osv. Hadde nok bare tatt den og blitt ferdig med det mtp termin som nærmer seg og at vi allerede får den "sent".
Eg tok den tidligare i svangerskapet (før den vart en del av barnevaksineprogrammet). Fikk ingen symptom eller ømhet i armen men vart litt hoven ved stikket berre