Kiel tur i desember?

*Julespire*

Glad i forumet
Noen som har tatt den i desember? Åssen var det?  Litt redd for mye sjø..mannen liker ikke det så godt og da blir liksom turen ødelagt[:-] Tenkte kanskje gi han det i bursdagsgave nå den 18, det blir nok siste turen på oss før nummer 3 kommer..og da blir det vel ikke noe tur før de er voksne[8D]

Har vært inne i samme tanke som deg[:D]  men jeg droppet det[&:]

Vi var på en slik kiel tur i slutten av september, da var det stort sett fin sjø, men noe urolig da vi kom utpå åpent hav, men dt var bare et par timer.  Sambo liker heller ikke noe sjøgang, så derfor droppet jeg tur i desember.. Men sjøgangen kan sikkert variere mye, avhengig av været.
Koselig med en kjærestetur da[:D][:D]

dytter på denne, skal ta den i sommer men jeg er livredd for bølger[:o][:(]

Vi tok den nå i helgen. Var litt sjø, men ikke så mye at det var ubehagelig (kjente bare at båten gynga litt).

ORIGINAL: makka pakka

dytter på denne, skal ta den i sommer men jeg er livredd for bølger[:o][:(]

er det rolig sjø, så kjenner man ikke at man er på en båt engang, den er jo så stor[:D] 
Jeg har vært flere ganger med båt både til kiel og danmark, og det var fin sjø, og hver gang vi har reist har vært på høsten.
Men mulig de som er redd for bølger eller blir sjøsyke merker det bedre da..  Om sommeren vil jeg tro det er rolig sjø, om det ikke er uvær å div da[&:]

har tatt den 2 ganger før i Desember, og ikek merket sjøen i det hele tatt. Men var der 3 turen i desember nå og det var skikkelig dårlig vær! Showet ble avlyst, og vi klarte ikke stå ordentig på beina. Alle sjangla rundt og lo av hverandre.

Back
Topp