Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er helt ok både for voksne og barn, men det er dyrt ombord... mat og sånt altså :)Dollface skrev:
badelandet har jeg ikke testa ut, men har vært i treningsavdelingen og tatt boblebad, badstue og massasjestol.... :P
smash skrev:
det er helt ok både for voksne og barn, men det er dyrt ombord... mat og sånt altså :)Dollface skrev:
badelandet har jeg ikke testa ut, men har vært i treningsavdelingen og tatt boblebad, badstue og massasjestol.... :P
Oi, er det såpass mye der ja! Badeland høres kjempegøy ut!
Stinker røyk og er ikke noe "WOW" i det hele tatt.. Ville mye heller tatt de med til en storby eller på danskebåten (billigere og akkurat samma rælet)..LittleMonkey skrev:
Følte meg veldig negativ nå, men det var skikkelig sjø da jeg tok den, og jeg hatet hele turen, båten, maten og lukta.... Mange sier at den er så fiiin og spesiell, men den er ikke det altså.. Synes JEG :p
et annet super sted å ta med ungene er hitDollface skrev:
http://www.thereef.se/no/
the reef badehotell - ligger i fredrikshavn, 3 mil fra hirtshals.. ta båten fra larvik eller kristiansand :) To overnattinger for oss tre kom på 2500 kroner.. pluss båten :) Inkludert badeland hver dag, og frokost i Superior-rom.. :)
(Prisene varierer med når man drar..)
Sign. Tok med lillebroren min dit i fjor! Han elsket stedet :)