Kiel ferja

smash

Forumet er livet
VIP
Noen som har tatt en liten tur med den?
Vi lurte på å ta en tur i desember.
Men døtrene våre også.
Er det fint der for barn?

det er helt ok både for voksne og barn, men det er dyrt ombord... mat og sånt altså :)
badelandet har jeg ikke testa ut, men har vært i treningsavdelingen og tatt boblebad, badstue og massasjestol.... :P

Dollface skrev:
det er helt ok både for voksne og barn, men det er dyrt ombord... mat og sånt altså :)
badelandet har jeg ikke testa ut, men har vært i treningsavdelingen og tatt boblebad, badstue og massasjestol.... :P

Oi, er det såpass mye der ja! Badeland høres kjempegøy ut!

smash skrev:

Dollface skrev:

Oi, er det såpass mye der ja! Badeland høres kjempegøy ut!

badeland er vel kanskje en ovedrivelse... :P Men basseng med sklie... :D
Aqualand på Color Fantasy og Color Magic

Dette er et badeeldorado med stream river, vannsklie, jacuzzi, babypool, fontener, fuglekvitter og en og annen innendørs tropisk høststorm. Et land av vann - midt på havet.
koster 65 kr for en time... pr person over 4 år.

Åå, nå blir jeg enda mer gira!!:)

et annet super sted å ta med ungene er hit

http://www.thereef.se/no/

the reef badehotell - ligger i fredrikshavn, 3 mil fra hirtshals.. ta båten fra larvik eller kristiansand :) To overnattinger for oss tre kom på 2500 kroner.. pluss båten :) Inkludert badeland hver dag, og frokost i Superior-rom.. :)
(Prisene varierer med når man drar..)

Stinker røyk og er ikke noe "WOW" i det hele tatt.. Ville mye heller tatt de med til en storby eller på danskebåten (billigere og akkurat samma rælet).. 
Følte meg veldig negativ nå, men det var skikkelig sjø da jeg tok den, og jeg hatet hele turen, båten, maten og lukta.... Mange sier at den er så fiiin og spesiell, men den er ikke det altså.. Synes JEG :p

Vi tok med mine foreldre og gutten vår på 2,5 i sommer. Alle var kjempe fornøyd. Vi hadde 4 stjerners lugar med utsikt. Vil anbefale å oppgradere lugaren. Hvis du melder deg inn i colorclub (koster vel 100 kr hvis jeg ikke husker feil) har de ofte halv pris på oppgradering av lugar. Vi prøvde ikke badeland da jeg var et par mndr på vei og spøy en del ;)

Jeg digger båten.. har ikke testa badelandet da.. og hadde ikke barn da.. så vet ikke hvilke aktiviteter det er der for barn

LittleMonkey skrev:
Stinker røyk og er ikke noe "WOW" i det hele tatt.. Ville mye heller tatt de med til en storby eller på danskebåten (billigere og akkurat samma rælet).. 
Følte meg veldig negativ nå, men det var skikkelig sjø da jeg tok den, og jeg hatet hele turen, båten, maten og lukta.... Mange sier at den er så fiiin og spesiell, men den er ikke det altså.. Synes JEG :p

Synes heller ikke den er det store.. Enig med alt du nevner. Stinka røyk, maten var uappetittelig, osv, osv..

Dollface skrev:
et annet super sted å ta med ungene er hit

http://www.thereef.se/no/

the reef badehotell - ligger i fredrikshavn, 3 mil fra hirtshals.. ta båten fra larvik eller kristiansand :) To overnattinger for oss tre kom på 2500 kroner.. pluss båten :) Inkludert badeland hver dag, og frokost i Superior-rom.. :)
  (Prisene varierer med når man drar..)

Sign. Tok med lillebroren min dit i fjor! Han elsket stedet :) 

Syns båten er kjempefin hvis en oppgraderer lugaren. Syns ikke noe særlig om badelandet.........var mye EKKLE hår i vannet når vi var der i sommer og vi måtte betale for snuppa selv om det sto at det var gratis for dem under 4emoticon

Jeg var ikke imponert da jeg var på tur med den i høst.

Liker mye bedre København-båten.

Hmm... Nå blei jeg plutselig veldig usikker igjen....

jeg har tatt den flere ganger, med og uten barn, men har hatt hunden med pga parringer i tyskland. Vi fikk ikke prøvd ut badeland siden mellomste hadde øreverk den gangen vi reiste. Lugaren oppgraderte vi. Vi hadde gode erfaringer med båten, og siden vi skulle være noen dager i tyskland var det en "behagelig" måte å reise  på. 
Jeg synes maten var bra, men vi spiste frokost på den "fine" reatauranten siden det var inkl i lugaren. Lekerommene var vel heller litt lite å skryte av...

Har tatt båten mange ganger. Og maten er upåklagelig! I alle fall i buffeen! Har også spist pizza å slikt, og har ingenting å klage på. (OG jeg er litt over middels skeptisk og kresen!) Badeland har vi ikke fått testa ut, og ikke lekerommene, men var inne å så på sånn diskorom (Eller noe i den duren) på magic og syntes det egentli virka skikkelig stili. Med både karaoke og nintendoo wii til dem som var gamle nok til det. Hvordan ting er på fantasy aner jeg ikke. Men annbefaler at du tar turen selv, så finner du ut om det er noe for dere :-D

Back
Topp