Kid'sleep - soveklokke

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har prøvd en slik? Virker den? Forstår novemberbarna ideen?
http://www.lilleprinsen.no/product/469096/..KID'Sleep-bla.html

Vi har hatt noen netter i det siste der han har våknet av forskjellige grunner, og insisterer på at det er morgen. Jeg er veldig lite interessert i å stå opp kl 03 med en trøtt (og dermed grinete) 2-åring. Hittil har jeg påstått at det ikke er dag før det er lyst ute, men jeg ser jo hvordan det vil gå framover mot sommeren. Hva tror dere? Er klokken verd et forsøk?

Vi har vurdert den, slenger meg på denne tråden =)

Vi har også vurdert klokken![:)]Nå er nettene ganske fine - bank i bordet!

Har ikke selv, men kjenner noen som har til 3-åringen sin. Den fungerer visst ypperlig for de, så kan vel være verdt et forsøk. [:)]

Spennede.. håper noen her har prøvd den..

Nå har jeg bestemt meg for å prøve, så jeg kan jo dele erfaringer om noen uker tenker jeg. I natt var han våken nesten 3 timer etter et bleieskift, og insisterte på at det var dag, og at vi skulle stå opp. Håper klokken skal hjelpe med å fortelle når det er natt.

I morges da jeg gjespet kommenterte han at jeg var trøtt. Jeg spurte om han visste hvorfor jeg var trøtt. Felix mente det skyldtes at jeg hadde bysset lillesøster i natt.[8D] (Anna stakkars måtte bysses i søvn igjen etter at noen hadde hoppet i sengen hennes og hylt "stå opp! stå opp!".[8D][>:])

Vi har heldigvis ikke det problemet, men vi var i nærheten en liten periode da eldstemann var litt mindre..
Jeg la tidlig klokka på minnet, og har sagt klart ifra til mannen at den skal inn i huset her hvis vi noen gang får problemer med altfor tidlig morgen.. [8D]

Håper dere får godt utbytte og god søvn av klokken. [:)]

Back
Topp