Kidsa har laget julekrans

Frøken firkløver

Forumet er livet
Her kommer bilde av kransene, som ungene pyntet som første luke i adventskalenderen [:)]
...har fått en del hjelp til å sette fast pynten da dette viste seg å være vanskelig, men valg av pynt og plassering av pynt har begge valgt selv [:)]

Guttungen sin:

Snuppa sin:

sååååå koselig!

flinke de er!

Så koselig [:)]

Ja, var veldig koselig
Alle 4 satt sammen og holdt på med dette, så det ble virkelig familiehygge!
Vi er jo så og si alltid sammen på ettermiddagene alle fire, men er ikke ofte alle sammen er så konsentrert om én og samme ting. Og når man er nettopp det - samlet om det samme uten tjas og mas, så er det en egen magisk stemning over det synest jeg [:)]

Aktivitetskalender er foreløbig en hit - håper bare ikke jeg synest det er stress å ordne til for denne typen aktiviteter hver dag hele måneden gjennom.. For visst det egentlig er greit, så tror jeg jammen jeg må lage en helårsaktivitetskalender! [:D] Planlegger jeg i forveien så blir det jo variert, mens om vi ikke planlegger på forhånd så blir det mye det samme ofte; lese bok, ligge på gulvet og leke med de eller pusle puslespill... Gøy det også, men gøyere om man varierer med flere aktiviteter utenom bare en sjelden gang liksom [:)]

Nææh så flinke de er!!!! WOW!!b [:D][:D][:D]

Så flinke de har vært[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Reinbue

oi, de var jo kjempefine!! Oppskrift?? Hva trenger vi for å lage en sånn liksom?

Kjøpte selve kransene til 15,- pr stk på et lagerutsalg (men finnes jo upyntede kranser å få kjøpt mange steder), og så har vi pyntet med bånd, kongler, brads (snøfnuggene altså, men det funket dårlig å feste de, så det anbefales ikke), blomster (scrappeblomster har jeg brukt, men man kan bruke blomster fra lysmansjetter for den del..), sølvhjertene selges i 8pk for 12,- hos Nille [:)]

...og så er det greit å ha halvtykk streng til å feste pynten med, eller eventuelt pistollim [:)]

Kjempefine!!! Misunnelig på kreativiteten din assa!!! [;)]

Back
Topp