kidnappet barn

~eXita~

Glad i forumet
Jeg har hørt både i fjor og i år, om unger som er forsøkt lokket/dratt inn i ukjent bil. [:@]

Men jeg lurer på, er det mange som Har blitt kidnappet i Norge?[:-] Jeg leser lite aviser, og kommer ikke på noen artikler..
Om man da ser bort i fra foreldre som "kidnapper" sine egne barn!

ORIGINAL: Lissyjane

Har tenkt på dette selv. Tror ikke dette er så vanlig i Norge hvis jeg skal gå utifra at det ville stått i avisne. Ikke godt å si..

Det tenker jeg også det ville, men hvorfor er det flere som Prøver å lokke med seg barn, men aldri gjennomfører det? (er jo bra det da)
Er det bare for å skremme, oppmerksomhet eller er de rett og slett stokke dumme!?! [&o]

Syns de bare kunnet holdt seg for gode til det jeg!

Jeg tror ikke det er så mye av det i Norge nei. Men jeg tror på at det er flere situasjoner her i Norge som KAN føre til at barn blir kidnappet. Du ser jo "ofte" i avisen feks at " se opp for en rød varebil ditt og datt - som har forsøkt å lure barn inn i bilen " saker. Og DET er skremmende nok synes jeg. Er ikke så lenge siden det sto om to biler som kjørte rundt her i Indre Østfold og prøvde å lokke med seg barn inn i bilen, de kom helt inn i gårdsplassen nesten til enkelte. EKKELT!

Når jeg var liten gikk det stadig vekk historier rundt om barn som ble prøvd lokket inn i biler. Men jeg tviler på at det noen gang var sant. Egentlig tror jeg bare de prøvde å skremme oss barna[8D] Mesteparten av kidnapping i Norge ville jeg tro er gjort av en forelder som ikke har omsorgen for barnet.

ORIGINAL: AB

Når jeg var liten gikk det stadig vekk historier rundt om barn som ble prøvd lokket inn i biler. Men jeg tviler på at det noen gang var sant. Egentlig tror jeg bare de prøvde å skremme oss barna[8D] Mesteparten av kidnapping i Norge ville jeg tro er gjort av en forelder som ikke har omsorgen for barnet.

Ja sant!

Jeg har ikke helt sjønt hvorfor det er så mange historier om unger som blir forsøkt kidnappet.
Men har ikke hørt om noen som har blitt det!

Skulle tro at om noe virkelig ville kidnappe barn så hadde de gjort det! (håper da det aldri skjer)

Jeg har opplevd det selv på nært hold, så jeg vet at det ikke bare er skremmehistorier. Men denne bilen var mørke blå... ikke rød[8D]

Back
Topp