Kiddies24.de

*bolledei*

Elsker forumet
Noen med erfaring fra å bestille herfra? Vurdrer å bestille meg vogn derifra. Men litt skeptisk.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Vi bestilte TFK der. Rask levering og ingwn problemer. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så bra :) blir en tfk jeg skal bestille derifra. Å er jo masse å spare om det er trygt å bestille derifra. :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Bestilte også TFK derfra. Rask levering og god service! Hadde litt trøbbel med den etter et halvt år ca, og da var det mye om og men for å få hjelp.. Men fikk tilslutt tilsendt de delene som måtte byttes ut uten kostnad :)

Vi har veldig god erfaring med denne nettbutikken :). Så jeg ville bare skrive litt om vår erfaring. Jeg hadde dette innlegget på en annen tråd på forumet for ikke lenge siden:
"Til du/dere som ønsker å spare penger og som har tid til å vente på leveringen.
Det har vi gjort og sparte 7000,- på alt kontra å kjøpe alt i butikker i Norge.
Jeg ble selv anbefalt dette. Gikk inn på www.kiddies24.de og bestilte en travelpakke som inneholdt TFK Joggster Twist bagvogn + sportsvogn (kul 3-hjuls, praktisk, lett å kjøre, stor bag), bilstol, TFK stellebag, regntrekk til bagdelen, regntrekk til sportsdelen, TFK vognpose ++. Dette betalte vi ca 7000,- for med frakt osv. :) :) Alle som vet hva ei TFK-vogn er, vet at bare sportsvogna på Barnas Hus koster 6300,-. Og bilstolen vi fikk med koster over 2000,- der. Barnas Hus er generelt dyrere, men vi har sett i andre barnebutikker også. Det vi kjøpte på nett ville ha kosta over 14 000,- her i Norge. Nettsiden jeg refererer til er anbefalt av dinepenger.no"

Har bestilt 2 vogner derifra. Begge TFK. Superfornøyd med alt, raskt svar ved henvendelse og rask levering. Tok bare 8 dager fra bestilling til jeg fikk den levert på døra siste gangen. Skulle jeg hatt flere, ville jeg ikke nølt med å bestille derifra igjen.

Back
Topp