Kid sleep klokke

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Prøver her også.

Har en slik kid sleep klokke, men får ikke til å stille natt/dagfunkjsonen. Stiller inn klokken for når jeg (tror) at det skal være dag, men får bare opp lys på natt. Er det noen som har en slik klokke og kan hjelpe meg?

Har forsøkt å endre på A1 og A2, men får fortsatt bare opp nattlyset og ikke daglyset. Skal jeg stille A1 for legging eller A2 for legging?

Vi har en sånn klokke, men husker ikke hva som er hva.

Akkurat nå er den i bruk, så får ikke hjulpet deg nå dessverre.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi hadde en, men så begynte den plutselig å leve sitt eget liv. Lyste morgen et par timer før den skulle og sånn, så den ble tatt bort. Kunne kanskje reklamert.?

Kanskje du kan høre med forhandler?

Det første klokkeslettet du ser er klokka som er nå
Trykker du til klokkesett nr 2 så er det der du skal stille inn når det blir dag på morgenen
Trykker du til klokkesett nr 3 så er det når det skal være dag ved en middagslur, her trenger en ikke å stille inn noe hvis ungen ikke sover på dagen lenger.

Du skal ikke stille klokka for legging, men for å stå opp. her står klokka opp 6.20. Vi har stilt inn på nestnederst, rett før den med alarm. Altså den som viser både ei sol og en måne.

A1 = alarm 1 a2= alarm 2 tror jeg.
Du stiller inn tiden barnet skal våkne i alarm 1.
Også stiller du inn klokka dær det verken står a1 eller a2, tror det skal være blankt dær.
Så vipper du bryteren til sol/måne og nattlyset vil lyse, den bytter over til dags lys når den når tiden du har stilt inn :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Når det er natta så må du bare snike deg inn å skru på klokka før legging :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp