Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og mannen vurderer å kjøpe Kia Sportage, så lurer på om det er noen her som har den? Er dere fornøyd/misfornøyd? Å hvordan er plassen i bagasjerommet? Tenker på om det er god plass til barnevogn osv [:)]
vi har nettopp fått ny bil, og sambo prøvde kjørte den og syns ikke den var noe god å kjøre, ikke var den noe særlig familievennlig i bagasjerommet heller... vi syns det var dumt for vi hadde lyst på den...
Dere får kjøre den og se hva dere syns.. men syns det var dumt at ikke bagasjerommet var større.. var vel egentlig det som stoppet oss, og så ble det "verre" når han ikke syns den var god å kjøre... Vi hadde Kia før, men den står fremdeles på verksted og klar for bosset tenker eg...[&o]
(jeg har ikke lappen, så er sambo som har kjørt den)
Vi vil også ha god plass i bagasjerommet, så det ikke blir noe problem med barnevogn når den tid kommer.. Så høres det så bra ut med 7 års nybil garanti. Vi får vell bare komme oss avgårde å prøvekjøre så vi kan avgjøre om vi skal leite videre [:)]