kg'ene våre

Værinne74

Glad i forumet
Har dere kommet tilbake til vekta dere hadde før graviditeten? Ikke her... har igjen 5 kg, og de vil liksom ikke vekk. Gjør ikke så mye for å få dem bort heller da...[8|]

LIGGER 4 KG UNDER STARTVEKTA.....

Heldig du...[:D][;)] Ammer ikke jeg..

huff... jeg ligger 10 kg over start vekt enda... selv om jeg går MYE og tar site-ups[8|] men de vil jo ikke bort

Tror ikke jeg vil komme inn i gamle-buksene mine heller... har jo blitt så bred over rumpa/hoftene/midja.. Men, det hører nok med[;)][&:]

ORIGINAL: dua

Heldig du...[:D][;)] Ammer ikke jeg..

HVIS DET VAR JEG SOM VAR HELDIG..???
SÅ AMMER IKKE JEG HELLER....,MEN LA PÅ MEG BARE 7KG[:D]

Jeg håpet jeg hadde en god unnskyldning jeg no, men akk... [:D] Heldig likevel du...[:D] 

Ligger 2 kg over startvekta, og 5 kilo over ønskevekta..

ORIGINAL: mrsdior

her har d ikke bedret seg noe enda... er 12kg under vekta før jeg ble gravid enda....  veier 44kg...  [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]
skal til legen i denne uka, så får vite grunnen da...håper jeg....[&o]

44 kg... så lite.. kan ikke være bra. Godt du skal til legen!!! Ikke kjekt at det er den veien heller. Føler med deg.

Her er det igjen 4,9[:D](hehe),viktig med komma ni og ikke 5 liksom...
La på meg 20 ca.

her er jeg ca800g over startvekta....men den var altfor høy (var 11/2uke inn i slankekur når jeg uventa og egentlig litt uønska[&:] ble gravid) så må ned minimum 10kg før jeg er fornøyd. Men håper en gang å være 15 kg mindre da.....

Gått ned Gått ned 13 av 18 kg. Har 5 igjen[8D] Og her har jeg nå stått en god stund, men akkurat slutta å stappe i meg godis da..[:)]

Jeg ligger 4 kg over startvekta, men hadde 5 kg igjen fra forrige svangerskap. La på meg 18 kg denne gang og 19 kg første gang. Bare jeg kommer ned i startvekta for denne gang så skal jeg være fornøyd, men har et håp om å ta av noen kilo til..

La på meg 16 mangler 3, men vil som sagt ned totalt 7 til[;)]

Jeg ligger 5 kilo under startvekta. Ønsker å gå ned ihvertfall 14 kg til

Har nok litt igjen, men jobbe ikkje så masse for det. Går mest i sjokolade her[&:]

Er 2 kg mindre enn når jeg ble gravid [;)] 

Back
Topp