kg

teba

Gift med forumet
skal vi ha ein start kg liste her eller ka.....???[8|][8|]
eg kan begynne...

9u+4d: med kle veger eg 63.6 kg!

Før svanger skapet veide jeg 65 kg
Oh no... ehhh kremt 69 kg... og jeg spiser nesten ikke noe gotteri en gang...

Vi har ikke noe vekt heime... men har nok lagt på meg litt.. Spiser heller ikke noe søtsaker fortida (null lyst på det), men av potetgull går det litt ned av..

Før: 63kg
Nå 65 kg

Før jeg ble gravid: 66,5 kg
I dag (9u): 68.5 kg

Før 65 kg
I dag 8 uker 63 kg (jepp jeg har vært kvalm så det holder)

hehe..berre vent på slutten vert VI DIGRE!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

men det betyr ikkje noke lengre etterpå om ein har litt ekstra fordi ein har viktigere ting her i livet enn litt for mye sideflesk!![:D]

ORIGINAL: MorElin

Gleder meg bare jeg, må gjøre det mens jeg kan gjøre det!! :) Ser for meg at jeg komme til å legge på meg masse i jula hvis apetitten virkelig kommer ;) Bli deilig å gå gravid da!! ;););)

ser for meg en haug med gravide damer som bare spiser og spiser

haha..ja enn om..eg gikk gravid over jula med lisja,og gleda meg villt til julemiddagen..men den vart jaggu oppskrytt..fikk ikkje ned halvparten av det eg kunne tenkt meg ein gang![:-]

ja det er snat..det går nok fort av etterpå om ein legg litt sjel i det! men eg håper ikkje eg går like fort ned att,mista alt på 3 ukre og det er faktisk ganske energi-tappande!!

nei det skal nå vere sant og visst!!![;)] 
vi har vel frivillig gitt frå oss kontrollen over kroppen i nesten 2 år framover så da kan det nå jaggu meg bare vere!!![:)][:D]

Ja, er spent på disse kiloene. Håper jeg blir som min mor - da blir det bare mage på meg. Men, mamma mener jeg ligner ei tanta av meg, og da blir jeg som en elefant... Håpe itj det, nei[:D]

uff da...vil jo helst ikkje bli ein elefant da!![;)][:D][:)]

nei ikke jeg heller, men får prøve å få av de ekstra kiloene etter gullet har kommet til verden

Jeg vet ikke akkurat om dette kan være arvelig, men om du har lette svangerskap (lite kvalme, er i fin form etc) eller ikke kan en arve fra sin mor. Jeg mener jeg har hørt at hvordan selve fødselen utarter seg, kan også være arvelig. Så kanskje det med vekt er arvelig, ikke godt å vite[:D] 

hmm, før 69 kilo, og nå veier jeg 68,3. (7+1)

ein må huske på at ei har to arveanlegg da,både far side og mors side..
selv skulle eg da hvis eg var lik min mor vere konstant kvalm i 9 mnd med både lisja og med den eg bære nå,men det er eg ikkje...
så eg trur det er ganske individuelt!

Jepp, en har to arveanlegg. Hvis jeg likner ho tante, da blir det på farsida[:)] Men, det er nok, som teba skriver, mest individuelt[;)]

Jeg har gått ned jeg da...
5 kg...
Men har hatt magesjau, så det var da jeg gikk ned + at jeg har problemer med å få ned enkelte matvarer...

same hadde eg da eg gikk med lisja..hadde sjau i 3 uker...travelt!!

Back
Topp