Ketoner i urinen.

Sillemille11

Andre møte med forumet
Hei. Har vært på etterkontroll pga noe utslag på proteiner og ketoner i urinen. Jm likte ikke dette sist time, så har vært på en ekstra sjekk hos legen denne uka. Fortsatt der+ vekstkurven min er på vei ned, men legen mente det ikke var noe?! Lettere forvirret! Noen som har vært borti dette og kan forklare meg hva jeg evt kan gjøre for å bli kvitt det? Liker ikke at lillemann får masse avfallstoffer fra meg :/ (Har prøvd å spise mer som jm foreslo)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Det kan tyde på at du får i deg for lite næring. Men jeg er ikke helsepersonell... Viktig at du spør jm om alt du lurer på når du har time.

Ja, skal dit den 11, så får høre med henne da. Legen hadde nemlig ikke noe godt svar- og jeg har jo spist mer enn vanlig uten at det hjelper noe (tydeligvis). Hmm..får putte inn enda litt mer da!! Takk for svar :)

Jeg har også fått utslag på det, uten at det ble kommentert noe mer. Jeg har gått ned i vekt de siste ukene, men spiser like mye som før (om ikke mer). Får høre med legen på fredag.

Ketoner? Er ikke det sånn det blir hvis du ikke spiser karbohydrater? Du får peise på med sjokolade:-)

Ketoner? Er ikke det sånn det blir hvis du ikke spiser karbohydrater? Du får peise på med sjokolade:)
Haha, ingen fare der!! Snuppa på 3 har fått kalender av mormor, og der VAR det to kinderegg som lå i en eske.. oops-er visst noen som må på butikken og kjøpe nye før de lukene skal åpnes ;) #skammeseg#
Går stort sett i myye ristet brød med ost, eller middag, så karbs burde jeg jo også få i meg.. Kroppen er noe rare greier!
SPLINGA: Kan du ikke holde meg oppdatert hvis du får noen lure svar på fredag? :D

Haha, ingen fare der!! Snuppa på 3 har fått kalender av mormor, og der VAR det to kinderegg som lå i en eske.. oops-er visst noen som må på butikken og kjøpe nye før de lukene skal åpnes ;) #skammeseg#
Går stort sett i myye ristet brød med ost, eller middag, så karbs burde jeg jo også få i meg.. Kroppen er noe rare greier!
SPLINGA: Kan du ikke holde meg oppdatert hvis du får noen lure svar på fredag? :D
Høres bra ut:-):-) Ja kroppen er rar... Og syns det er crazy hvor mye energi som går med til disse prosessene vi er midt oppe i:-) Men på den annen side så skal det jo lages et helt nytt menneske...

Om magen går ned kan jo baby ha kommet ned i bekkenet?

Back
Topp