Ketolysekuren??

nutta06

Glad i forumet
Heisann....
 
Noen andre her inne som går på ketolysekuren???
Jeg startet dn 26. september... og det går jo nedover da... det må jeg jo si....fra start og til nå har jeg mistet 10.2 kilo... (men jeg er jo sånn at jeg helst skulle ha mistet en halv mann på denne tiden... hehe)
 
Jeg har jo mer enn nok å ta av da sååå... [:o]
 
 
 
ORIGINAL: nutta06

Heisann....
 
Noen andre her inne som går på ketolysekuren???
Jeg startet dn 26. september... og det går jo nedover da... det må jeg jo si....fra start og til nå har jeg mistet 10.2 kilo... (men jeg er jo sånn at jeg helst skulle ha mistet en halv mann på denne tiden... hehe)
 
Jeg har jo mer enn nok å ta av da sååå... [:o]



 
går ikke på den nei, men kjære deg... er du utålmodig?? er du klar over hvor syyykt mye 10kilo er? er jo 3 nyfødte babyer, hehe [:D]
så gøy!!!
 
men hvordan er dne kuren? er det ikke fare for at kiloene går på igjen når en begynner spise normalt etterpå? eller er det sakte tilvenning av korbohydrater etterpå?
 
kan ikke gå på den selv, for har ikke så mange kilo som må bort - men skulle ønske jeg også kunne få litt fortgang [:)]
 
ORIGINAL: **Flash**

ORIGINAL: nutta06

Heisann....
 
Noen andre her inne som går på ketolysekuren???
Jeg startet dn 26. september... og det går jo nedover da... det må jeg jo si....fra start og til nå har jeg mistet 10.2 kilo... (men jeg er jo sånn at jeg helst skulle ha mistet en halv mann på denne tiden... hehe)
 
Jeg har jo mer enn nok å ta av da sååå... [:o]




går ikke på den nei, men kjære deg... er du utålmodig?? er du klar over hvor syyykt mye 10kilo er? er jo 3 nyfødte babyer, hehe [:D]
så gøy!!!

men hvordan er dne kuren? er det ikke fare for at kiloene går på igjen når en begynner spise normalt etterpå? eller er det sakte tilvenning av korbohydrater etterpå?

kan ikke gå på den selv, for har ikke så mange kilo som må bort - men skulle ønske jeg også kunne få litt fortgang [:)]

 
Hahaha, når du sier det på dn måten så.... knis... Joa, 10 kilo er jo mye på nesten en måned...
 
jeg tenker litt på hva som skjer når jeg begynner å spise normalt igjenn... og det står ett kapittel om det i boka og... men har ikke lest det så godt enda... men tror nok at sakte tilvenning av mere karbs er det som skal til ja...
 
Dette er jo en grei kur, men sliter litt fordi jeg synes det er vanskelig enda å skal lage mat til alle rundt meg også lage til meg... jeg er vandt med å lage en og samme mat til alle.... og jeg har bestandig vært veldig glad i kjøtt... men det blir jo noe annet når man "må" spise det nesten hver dag...
 
men skal fortsette iallfall til over nyåret så får vi se hva som skjer... kanskje jeg har blitt litt mer vandt med denne livsstilen.... ??? 
 
Ja, nå i skrivende stund sitter jeg og inntar dagens første måltid... 3 ziggylapper med bremykt, salami og hvitost... det er faktisk ikke så allerverst nei...
 
men du....jeg angrer litt på at jeg ikke målte meg i cm før jeg begynte...
 
Back
Topp