KETOLYSE?

snuppah88

Gift med forumet
Noen som kan forklare meg hva den går ut på?

Må man bestille tabletter osv utenom, eller går det bra med å bare spise ketolyse-mat?

www.ketolyse.no står det meste
spiser max 15gram karbohydrater pr dag for kvinner, 20 gram for menn..
kutter ut pasta, brød, ris, frukt, melkeprodukter, sukker osv og spiser mere "ren" mat som kjøtt, fisk, kylling. og mye fett.
kan spise bare mat ja, trenger ikke ta tabelettene[:)]

Jeg skal begynne med mat nå som får kroppen i ketose og kom over denne siden [:D]

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12219

Ketolyse handler om å spise så lite karbohydrater at kroppen kommer i ketose. når kroppen er i ketose forbrenner den fett[:)] og det liker vi jo[:)]

Jeg kutta ut alt av brød, pasta, ris, potet, frukt,knekkebrød, frokostblandinger, melk, yougurt, juice godteri, potetgull og stort sett alt annet som inneholder karbo.
har blitt velig flink til å lese bakpå varen, og det er faktisk MYE som ikke inneholder noen karbohydrater.

det som er så bra med denne kuren er at du kan spise (nesten) så mye du vil av mat som ikke inneholder karbo. jeg spiser mye mer nå, enn jeg gjorde før.

også er det viktig å få i seg mye fett for å holde forbrenningen oppe. når vi lager saus, lager vi den av kremfløte. når vi spiser taco bruker vi seterrømme,bruker ett tykt lag ekte smør på brødskiva (baker eget brød uten karbo).

Også kan du drikke så mye du vil av pepsi max og pise bacongull her dag om du vil! he he det hjalp for meg værtfall[:)]

Men det er en fordel og spise de tablettene som er anbefalt.
Det er vitaminer og mineraler som du vil miste i kosten når du kutter ut karbohydrater, og for og få de i seg bør man ta tilskudd.

mangelen på de vitaminene og mineralene kan og stagnere vektnedgangen.

ORIGINAL: syddihodet

Men det er en fordel og spise de tablettene som er anbefalt.
Det er vitaminer og mineraler som du vil miste i kosten når du kutter ut karbohydrater, og for og få de i seg bør man ta tilskudd.

mangelen på de vitaminene og mineralene kan og stagnere vektnedgangen.

Det var det jeg også skulle skrive, ja.

Jeg har aldri spist så god mat som når jeg har gått på ketolyse..! [:)]

Back
Topp