Ketolyse...

Ane81

Gift med forumet
Lurer litt...

Hva skjer når man er ferdig med en slik kur? Når man begynner å spise vanlig igjen, bare går man opp og opp da? Blir det sånn jojo-slanking? eller begynner man aldri å spise vanlig igjen. Blir man ikke feilernært? *skeptisk* Hva, hvordan, hæ?[8|] (Kan veeeldig lite om det, som dere kanskjke skjønner).

Syns det hele høres litt fantastisk ut skjønner dere, men er jo litt interessert[;)] (Trenger å gå ned MYE![&:][&o][:'(][;)]) Kan jo gjennomføre det over en periode vil jeg tro, men ikke for bestandig akkurat... Men er overhodet ikke interessert hvis alle kiloene raser på igjen så fort man rører en eneste karbohydrat.

Jeg vil gå ned på en sunn måte, og trener bl.a 1 (snart 2) ganger i uka. Ikke voldsomt mye men vil ikke trene mer enn at jeg kan opprettholde treningsmengden, gjerne for bestandig[:)]

Jojo-greier - nei takk! Noe sunt, som funker - ja takk! [:D]

Ingen her inne som vet noe altså? [8|]

[8|]

Vet ingen ting om det.. men om du skal ned bør du trene kondisjonstrening 30-60 min 3-4 ganger i uken. Når du har nådd målet er det nok med vedlikeholdstrening 1-2 ganger i uken [:)]
Jeg satser på å trimme meg i form, og spise det jeg har lyst på når jeg har lyst på det (i moderate mengder seff).. DET vet jeg at jeg klarer å opptettholde resten av livet[:D]

spiser du som normalr igjen etterpå vil du gå opp igjen, man må leve på lavkarbo hele tiden.. Altså spise lite pasta, potet og brød...... kan spise litt men ikke mye. sånn er det jo med alle kurer, kan jo ikke gå tilbake til samme synder etterpå da vil man gå opp. Må legge om kostholdet

ORIGINAL: Trine82

spiser du som normalr igjen etterpå vil du gå opp igjen, man må leve på lavkarbo hele tiden.. Altså spise lite pasta, potet og brød...... kan spise litt men ikke mye. sånn er det jo med alle kurer, kan jo ikke gå tilbake til samme synder etterpå da vil man gå opp. Må legge om kostholdet

Mente ikke å spise som normalt NÅ, men spise som normalt som i å ha et kosthold med noe potet, pasta, brød osv. Det jeg synder værst med er å spise uregelmessig... Vet det kan bli litt bedre ellers også, men egentlig er ikke kostholdet her så ille faktisk... Får nok ikke mulighet til å trene noe mer enn 2 ganger i uka heller, så jeg er liksom på utkikk etter noe som kan jumpstarte forbrenninga mi eller noe[;)]

Dytter litt for deg[:)]

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Dytter litt for deg[:)]

Takk mamsen! [:D]

Ikkje hørt om det, men dytta gjærne førr dæ.[:D]

ORIGINAL: quebec

stikk innom slankeforumet så får du masse svar[:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for tips[:)] Har vært innom og kikket, men finner ikke så mye om etter en ketolysekur. Kanskje jeg ikke har lett godt nok? [8|]

Hmmm, det jeg egentlig lurer mest på er om man må over på veldig lavkarbo etterpå og telle karbohydrater for alltid, eller om det holder å trene og spise sunt (velge grove alternativer, spise regelmessig, og ikke sukker og snop annet enn kanskje en dag i uka osv).

Frykter at om jeg prøver og så går ned i vekt, så vil jeg gå fort opp igjen i vekt og gjerne litt mer enn jeg tok av, med èn gang jeg er ferdig...[&:]

aner ikke , men hjelper å dytte[:D]

www.lavkarbo.no
der vil du finne alt du behøver å vite om lavkarbo

etter end kur, trapper man sakte men sikkert opp mot vanlig lavkarbo kosthold, som innbærer lite potet, ris, pasta, brød osv.. kansje bruker fullkorn istede... man må alltid passe på vis ikke raser man opp Ja, men finn en greie som passer for deg, du skal tross alt klare å leve

kansje noe ala grete rode hadde vært noe for deg istede?

ORIGINAL: Lisekir

www.lavkarbo.no
der vil du finne alt du behøver å vite om lavkarbo

etter end kur, trapper man sakte men sikkert opp mot vanlig lavkarbo kosthold, som innbærer lite potet, ris, pasta, brød osv.. kansje bruker fullkorn istede... man må alltid passe på vis ikke raser man opp Ja, men finn en greie som passer for deg, du skal tross alt klare å leve

kansje noe ala grete rode hadde vært noe for deg istede?

Det kan jeg jo undersøke[;)][:)] Takk for tips!
Har så utrolig lite greie på slanking, ettersom jeg aldri har vært borti det før, så alle tips mottas med takk[:D]

Hva med GI metoden? der kan man spise så mye mn orker, om man setter sammen måltidene rett[:D]
Det er en del å sette seg inn i med den, men jeg tror at om man først har lagt om går det automatisk[:)]

ORIGINAL: iQra82

Hva med GI metoden? der kan man spise så mye mn orker, om man setter sammen måltidene rett[:D]
Det er en del å sette seg inn i med den, men jeg tror at om man først har lagt om går det automatisk[:)]

[8|] Den har jeg aldri hørt om før... Skal søkes opp[;)][:D]

Back
Topp