ketolyse

stinesin

Glad i forumet
dere som har gått på det kunne dere gå tilbake til vanlig kost etterpå uten å legge på dere?

hvordan spiste dere frokost kvelds?

trente dere i tillegg?

ble dere dårlig av kuren?

hvor lenge gikk dere på den?

hva type søtsaker kunne dere spise?

dette er spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på dajeg har litt lyst å prøve sien det ser effektivt ut, men er litt redd for å gå opp igjen når jeg slutter.

Etter en ketolysediett, vil du jo sannsynligvis måtte legge om livsstilen din og fortsette med en lavkarbovariant for å ikke legge på deg igjen alt.
Det sies at man skal fortsette med ketolyse til man er 3-4 kilo lavere enn der man vil være, fordi dette er kilo man alltid legger på seg igjen pga "uvant" kost.
Det er effektivt, men mange får et vanskelig forhold til karbohydrater.

Jeg testa ketolyse, jeg klarte en uke. Da var jeg visst hissig sa min mann og jeg fikk ikke lov å fortsette. [8D] Ble også rar i magen av alt fettet...  

ORIGINAL: Pijah

Etter en ketolysediett, vil du jo sannsynligvis måtte legge om livsstilen din og fortsette med en lavkarbovariant for å ikke legge på deg igjen alt.
Det sies at man skal fortsette med ketolyse til man er 3-4 kilo lavere enn der man vil være, fordi dette er kilo man alltid legger på seg igjen pga "uvant" kost.
Det er effektivt, men mange får et vanskelig forhold til karbohydrater.

Jeg testa ketolyse, jeg klarte en uke. Da var jeg visst hissig sa min mann og jeg fikk ikke lov å fortsette. [8D] Ble også rar i magen av alt fettet...  

Man blir det de første dagene/første uken. Etterpå stabiliserer ting seg, og man går mye sjeldnere på do enn man gjør på et vanlig kosthold med karbohydrater [:)]

ORIGINAL: stinesin

dere som har gått på det kunne dere gå tilbake til vanlig kost etterpå uten å legge på dere?

Spiser lavkarbo når jeg ikke slanker meg
hvordan spiste dere frokost kvelds?

Alt mulig så lenge det ikke er masse karbo i.. Brød, knekkebrød, tebrød med pålegg, omeletter, middagsrester, pannekaker osv osv...
trente dere i tillegg?

ja, trener som vanlig og kansje litt mer..
ble dere dårlig av kuren?
  Ikke når jeg er kommet skikkelig i Ketose, litt hodepine når karbissene forsvinner fra kroppen..
hvor lenge gikk dere på den?  3 måneder, halvannen måned og nå vet jeg ikke hvor lenge jeg gjør det- til jeg er ferdig håper jeg..
hva type søtsaker kunne dere spise?  Cavallier-sjokolade, kaker, muffins, vafler osv

dette er spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på dajeg har litt lyst å prøve sien det ser effektivt ut, men er litt redd for å gå opp igjen når jeg slutter. Les om det og sett deg skikkelig inn i det FØR du eventuelt hiver deg på [;)]

noen flere..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp