Honningblomsten
Forumet er livet
Tell me about it[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: UnniMoor
Joda, men jeg er desperat[:-] Jeg må prøve noe annet.. Orker ikke ta bare vektklubben lengre.. For jeg klarer ikke holde meg til noe når det tar så lang tid..
ORIGINAL: lnie
Joda, men jeg er desperat[:-] Jeg må prøve noe annet.. Orker ikke ta bare vektklubben lengre.. For jeg klarer ikke holde meg til noe når det tar så lang tid..
Skal du slanke deg med ketolyse og holde vekta, så kan du nesten aldri leve normalt med tanke på karbohydrater igjen.
Mamma gjorde dette for halvannet år siden. Spiser hun karbs. en dag, så må hun nekte seg selv det i noen dager igjen. Og går mye opp og ned i vekt hele tiden. (Ikke snakk om mye).
Grunnen til at jeg har gått over på vektklubben er fordi det tar litt tid og man kan fint leve på den.
Skal du slanke deg med ketolyse og holde vekta, så kan du nesten aldri leve normalt med tanke på karbohydrater igjen.
Mamma gjorde dette for halvannet år siden. Spiser hun karbs. en dag, så må hun nekte seg selv det i noen dager igjen. Og går mye opp og ned i vekt hele tiden. (Ikke snakk om mye).
Grunnen til at jeg har gått over på vektklubben er fordi det tar litt tid og man kan fint leve på den.
Jaa.. Men jeg tenker at jeg først og fremst vil gå ned, å så når jeg har nådd trivselsvekt, så har jeg motivasjon og energi til å trene og spise sundere..[:)] Jeg har vært medlem i vektklubben i 2 måneder nå, å jeg har gått opp og ned som en sprettball[&:]
Jaa.. Men jeg tenker at jeg først og fremst vil gå ned, å så når jeg har nådd trivselsvekt, så har jeg motivasjon og energi til å trene og spise sundere..[:)] Jeg har vært medlem i vektklubben i 2 måneder nå, å jeg har gått opp og ned som en sprettball[&:]
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Gå deg en tur hver dag, ikke spis godteri og drikk brus i ukedagene. Det gjorde jeg i 1 år og gikk ned masse[;)]
Gå deg en tur hver dag, ikke spis godteri og drikk brus i ukedagene. Det gjorde jeg i 1 år og gikk ned masse[;)]
Klarer ikke[:-]
Jeg gidder ikke mer sånn vanlig slanking, er dritt lei! Alle sier at den eneste måten å gå ned i vekt på er å trene og spise sundt.. Men det er så klisje, og hvertfall ikke sant[:)]
ORIGINAL: Papillon
Klarer ikke[:-]
Jeg gidder ikke mer sånn vanlig slanking, er dritt lei! Alle sier at den eneste måten å gå ned i vekt på er å trene og spise sundt.. Men det er så klisje, og hvertfall ikke sant[:)]
Den eneste måten å gå ned i vekt på er IKKE å trene å spise sunt. De aller fleste slankekurer virker! Du går ned i vekt om du følger kuren. MEN - skal du fortsette å holde deg slank kreves det at du har innført gode livsstilsvaner som inkluderer å trene og spise sunt. De aller fleste som går mye ned i vekt legger på seg igjen - dessverre! At en person har gått ned 10 kg på en kur imponerer ikke meg så mye. Om den personen fortsatt ikke har gått opp igjen etter fem år - da er jeg imponert [:D]
Det jeg prøver å si er at uansett hvilken kur du velger, så går du nok ned om du følger den. Men du må se på om dette er noe du kan LEVE med i mange år framover. For min del er det kun sunn mat (herunder mager mat, mye grønnsaker og grove kornprodukter) og aktivitet som hjelper. Finn aktiviteter du liker. Mye bedre å gå dansekurs, spille badminton i hagen eller gå fjelltur, hvis man hater å trene på treningsstudio.
PS! (Og denne er til alle, ikke UnniMoor spesielt) Det er en utopi å tro at "bare jeg går ned i vekt først, SÅ skal jeg begynne å spise sunt og trene" Gode vaner kommer ikke på en dag, de må man øve på - leeeenge.