Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vilnus
Jeg er prinsippielt i mot ketolyse (for ikke å nevne dietter generelt). Tok jo nesten knekken på mannen (og nei, han var ikke på "diett"). Holder meg til et anstendig kosthold istedenfor. I tillegg er dietter for meg en enveisbillett til vektproblemer resten av livet. Man står i stor fare for å bli jojoslanker som også er en hovedårsak til at min mor har diabetes 2 den dag i dag.
ORIGINAL: .Lolla.
ORIGINAL: carinasverden
ORIGINAL: Vilnus
Jeg er prinsippielt i mot ketolyse (for ikke å nevne dietter generelt). Tok jo nesten knekken på mannen (og nei, han var ikke på "diett"). Holder meg til et anstendig kosthold istedenfor. I tillegg er dietter for meg en enveisbillett til vektproblemer resten av livet. Man står i stor fare for å bli jojoslanker som også er en hovedårsak til at min mor har diabetes 2 den dag i dag.
nå er ikke ketolyse en diett da...[8|]
Ketolysekuren er en diett, ikke en livsstil. At det er en diett står selv i boken "slank med ketolysekuren". Det anbefales heller ikke å gå på kuren i mer en 6 mnd, for kroppen ikke skal være i ketose for lenge.
Men etter kuren må man ha lavkarbo som en livsstil.. Lavkarbo og ketolysekur er to forskjellige ting.
ORIGINAL: .Lolla.
ORIGINAL: Funcath
jeg har prøvd og funker bra..MEN jeg tåler ikke egg, så jeg synes det er veldig vanskelig å lage feks frokost..noen som har en god ide til erstatning for egg?
Da jeg ble dritt lei av egg til frokost laget jeg oppskriften på brødene som står i boka. Helt forferdelig brød, men hadde masse lag med pålegg (uten/med lite karbo) så da ble det ikke så ille.
Du kan jo også spise lunch og middagsrester [:)]
ORIGINAL: Hope2011
Jeg har veldig tro på det å leve mere med lavkarbo. Jeg har vært ALT for glad i brød og ris....