Keppra tabelett

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Noen her som bruker keppra? Eg bruker det no og forje gang eg var gravid. Leste i felleskatalogen at det ikkje var anbefalt å amme. Kan ikkje huske at noen sa det sist.. då fekk eg bare til å del amme litt, men har liksom stoore planer om å få til å full amme denne gang.. kan eg ikkje amme då? Eller er det fordi eg bare tar 1 tab om kvelden på 500mg. At det er så lite at det ikkje gjør noe? Uff ble litt rotete dette, men håper dere forstod spørsmålet mitt:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har dessverre ikkje erfaring med dette, men vil anbefale deg å ta det opp med fastlegen i god tid før fødsel.

http://relis.arnett.no/Utredning_Ekstern.aspx?Relis=6&S=2186

her står det ikke at du aldri i livet må amme, men at det bør følges godt opp, mtp bivirkninger barnet kan få, og i så fall om barnet får bivirkninger så må ammingen avsluttes.

MEN! jeg vil anbefale deg at du tar kontakt med tryggmammamedisin.no der kan de veilede deg langt bedre enn hva jeg kan tolke fra tidsskrifter fra relis sin database.

Skal ta det opp med fastlegen. Eg leste bok utgaven av felleskatalogen. Så kan jo vær den er litt utgått på dato:)

takk for svar:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

kan jeg få spørre hvordan du ble fulgt opp under svangerskapet? påvirket svangerskapet ditt epilepsien din? jeg går på keppra selv og har planer om å fortsette med det under svangerskapet også, tar 1000mg til dagen. Kjenner jeg er litt engstelig ang div skader, missdannelser osv som kan skje.

Back
Topp