L
LilleS
Guest
Jeg har såå lyst på en sånn, men skal jeg kjøpe den på 900w? Eller bør jeg kjøpe den på 1200w når jeg først skal kjøpe skikkelig maskin? Noen erfaringer? Og er det tilleggsutstyr som anbefales?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: |Mamma88|
900W er det den mellomstore hvite eller den lille i sølv ??
ORIGINAL: |Mamma88|
Jeg skal kjøpe den på 900W, er vel bra nok til vanlig bruk den[:)]
ORIGINAL: gladlaksen
Jeg har kenwood major 1200w med metallbolle. Kjøpte den på tilbud til 4999(?). Angrer ikke en dag på at jeg kjøpte den med 1200 isteden for 900. Denne har ingen problemer med stor gjærdeiger. Jeg bruker den til alt, elsker rett og slett den maskinen. Husk at du kommer til å ha den i maaaange år fremover. Da er det kanskje like greit å bruke litt penger på den isteden for at man kanskje angrer seg etter noen år og man kanskje baker mer?Uansett, det er jo veldig gode maskiner. Gled deg til å få den i hus, enten det er 900 eller 1200w:) Lykke til med valget ditt:)
ORIGINAL: LilleS
Jeg har kenwood major 1200w med metallbolle. Kjøpte den på tilbud til 4999(?). Angrer ikke en dag på at jeg kjøpte den med 1200 isteden for 900. Denne har ingen problemer med stor gjærdeiger. Jeg bruker den til alt, elsker rett og slett den maskinen. Husk at du kommer til å ha den i maaaange år fremover. Da er det kanskje like greit å bruke litt penger på den isteden for at man kanskje angrer seg etter noen år og man kanskje baker mer?Uansett, det er jo veldig gode maskiner. Gled deg til å få den i hus, enten det er 900 eller 1200w:) Lykke til med valget ditt:)
Det tenker jeg og. Det frister veeldig med den på 1200 ja..[:D] Ser de har med 1500w og nå, men den blir for dyr for min lommebok[:D]
Jeg ble frelst da jeg så hvordan en eggedosis så ut etter 5 min i en kenwood maskin.[:D] Min gamle philips lager ikke halvparten så luftig og fin røre uansett hvor lenge den står[X(]
ORIGINAL: LilleS
Det tenker jeg og. Det frister veeldig med den på 1200 ja..[:D] Ser de har med 1500w og nå, men den blir for dyr for min lommebok[:D]
Jeg ble frelst da jeg så hvordan en eggedosis så ut etter 5 min i en kenwood maskin.[:D] Min gamle philips lager ikke halvparten så luftig og fin røre uansett hvor lenge den står[X(]
Satt og kikket på 1500w jeg også, men den var altfor dyr og jeg trenger ikke så sterk motor. Følg med på elkjøp, lefdal og andre elektrobutikker. De kommer på salg innimellom. Jeg fikk min som barselgave av mannen min rundt disse tider ifjor. Hadde laget en bolledeig som ble meget misslykket i helga[8D] så jeg maste om en ny maskin. Mandag kom elkjøp med tilbudsavis med kjøkkenmaskinen. Flaks[:D]