Kenwood hjelp, haster!

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Nå setter jeg meg rett ned å gråter, skal bake masse kaker i dag til bursdagen for guttungen i morgen og på søndag, setter i gang og skal male mandler med kjøttkvernen på kenwooden min, og skrur kjøttkverna riktig til, legger oppi mandler og rett etter jeg starter den kommer det en ekkel lyd fra maskinen og hverken kvernen eller den som vispen skal sitte på går rundt, stopper maskinen for å ta av kverna å se, men nå sitter den bom fast :(
Det virker som den har låst seg totalt..

Hva gjør jeg nå da? Jeg klarer ikke med min kraft å få av kverna ihvertfall og vispedelen går ikke rundt så lenge kverna står på virker det som..
Er helt ute av meg jeg, ikke er den gammel heller så sambo kommer vel til å kverke meg når han får vite at den ikke fungerer :( Og ikke har jeg annet vispeutstyr heller :(

Har du kvitering?
Evnt ring til butikken dere kjøpte den i og forklar situasjonen eller ta med deg maskinen ned hvis du har mulighet til det :)

Ville fortalt det til samboeren hvis jeg var deg, kanskje han klarer å få av kverna :)
Lykke til :)

Har du kvitering?
Evnt ring til butikken dere kjøpte den i og forklar situasjonen eller ta med deg maskinen ned hvis du har mulighet til det :)

Ville fortalt det til samboeren hvis jeg var deg, kanskje han klarer å få av kverna :)
Lykke til :)
Kjøpte den på coop obs, regner ikke med at de har så mye peiling på maskinen dessverre :( Sambo er på jobb så han kan ikke hjelpe fra eller til enda ihvertfall, får jeg den ikke av selv før han kommer hjem må jeg jo forklare det for han :(
Det er noe dritt..

Kan være at de holderne inni maskinen er knekt. Skjedde med min, og da ville ikke vispa gå rundt.
Endte med at e måtte kjøpe ny maskin, men beholdt alle delene til den gamle, så nu har e 4 boller og dobbelt opp med utstyr(forutenom kjøttkverna, som e har bare 1 av) :P

Kjøpte den på coop obs, regner ikke med at de har så mye peiling på maskinen dessverre :( Sambo er på jobb så han kan ikke hjelpe fra eller til enda ihvertfall, får jeg den ikke av selv før han kommer hjem må jeg jo forklare det for han :(
Det er noe dritt..

Hvis du har kviteringen så ville jeg fått samboer til å evnt ta med seg maskinen til coop obs.

Har du noen du evnt kan låne en maskin av i helgen? Så du får bakt :)

Hvis du har kviteringen så ville jeg fått samboer til å evnt ta med seg maskinen til coop obs.

Har du noen du evnt kan låne en maskin av i helgen? Så du får bakt :)
Nei ingen jeg kan låne maskin av :( Men sambo skulle se på den når han kom hjem fra jobb, også har jeg sendt mail til kenwood servicen i håp om å få svar.
Håper bare det går på garantien :(

Nei ingen jeg kan låne maskin av :( Men sambo skulle se på den når han kom hjem fra jobb, også har jeg sendt mail til kenwood servicen i håp om å få svar.
Håper bare det går på garantien :(

Hvor gammel er maskinen? er det ikke 1 års garanti på de fleste ting?:)
Bra at samboeren din ser på maskina når han kommer hjem. Krysser fingerne for at du får ett behjelpelig svar fra kenwood sin kundeservice.

Har du brukt kvernen på den tidligere? Så du vet om den egentlig skulle vært i orden? Er nok at noe er i feil rekkefølge inni den, så kan den gå i stå :-( prøvd å dunke på kvernen med en hammer forbi løsne på den? Hvis ikke kvernen klarer å kverne går heller ikke den til vispene rundt så lenge den er på, men så lenge ikke noe inni maskinen er knekt så funker vispene igjen om du får løs kvernen :-)

Back
Topp