Kenneth i Cæsar er myrdet

aspiritofthewild

Blir kjent med forumet
av han der svensken som liker Benedicte... [:o]

Ja det er jo heilt tragisk!

var det han der svensken som drepte han eller, skjønner du noe, så bare 2 minutter. FORTELL alt som skjedde

endelig kvitt han kenneth er så tulling den fyren der at jeg blir helt svett

dakar kenneth da..[:(] snufs....

Det som har vært litt teit med han kenneth da, er at han som spiller han egentlig er svensk.. Hvorfor kunne han ikke bare ha fått pratet svensk da? Men hadde kanskje blitt litt teit med to svensker i en norsk serie.. he he

Heia!

så ut som det var en del som hadde fått med seg det gitt[8D] hehe

hilsen fra ny her*

Trodde ikke han skulle gå ut av serien på den måten da..................
Oskar sliter litt.....Blir spennende å se hva som skjer nå da.....Oskar skal ut av serien han oxo...så han tar vel turen i fengsel han da....

Sarah78...han oscar ser politiet venter på han da han nærmer seg kirken der han skal gifte seg men benedikte...spørsmålet er om han stikker av eller møter opp....

hehe sto i se og hør

*Løøøper ut for å kjøpe Se og hør*

Stod det noe mer om LOST der og?

det var ikke denne uka jeg leste det...hihi.....

*HYYYYYL*

Ikke vær sånn da,tuja! Fortell mer! *logrer i spenning*

På reklamen isted voknet kenneth opp når oscar stod der med han på likhuset sikkert..men han oscar drømte det sikkert bare..
Vist ikke blir det for dumt..
[8D]

Skal han gifte seg med benedicte, men hun ville jo ikke ha han eller ??

Før syns jeg hotel cæsar var skikkelig kjedelig. Utrolig hva 1 års permisjon hjemme gjør med et menneske![;)] Er helt hekta nå ja!![:D]

Fader...dritspennende jo! Håper alt går bra med oscar... syns han er kul jeg. Selv om det som skjedde med kenneth er helt forferdelig! Men nå syns jeg benedicte og oscar skal få gifta seg! Og virkelig gjennomført det!!!

stkkar kenneth, han er jo så søt... vil ha han i cæsar jeg!snufs....

ta det med ro jenter, det er bare en serie!

Back
Topp