Kem av dokke andre??

Klesklypa

Gift med forumet

har lyst å få og kjøpe gave!!!!!

men ikkje så lyst å arrangere denne gangen.. siden eg har gjort det de to siste gangene..

Jeg er så pass ærlig at jeg sier jeg ikke gidder å dra i gang en ny runde, hehe!
Been there, done that og så mye tull det var da, så orker jeg ikke det igjen. Ikke nå.

Dessuten så vet vi jo ikke om det faktisk blir noe ny runde, for det skjer jo null nada nix her inne, samt det er ingen som melder seg til å holde ny runde.

"mange vil ha ny runde, men ingen melder seg." Kaster nok stein i glasshus her, men siden jeg har gjort det før, så føler jeg at jeg kan sende stafettpinnen videre ;) 

Vel, jeg har sagt at jeg kan hjelpe rach, men har ventet på tilbakemelding fra henne. Hun har vært ganske syk, mer enn influensa, så det går i hennes favør. Menneh, som sagt, jeg kan være medhjelper, so to speak. :)

Trone skrev:
Jeg er så pass ærlig at jeg sier jeg ikke gidder å dra i gang en ny runde, hehe!
Been there, done that og så mye tull det var da, så orker jeg ikke det igjen. Ikke nå.

Dessuten så vet vi jo ikke om det faktisk blir noe ny runde, for det skjer jo null nada nix her inne, samt det er ingen som melder seg til å holde ny runde.

"mange vil ha ny runde, men ingen melder seg." Kaster nok stein i glasshus her, men siden jeg har gjort det før, så føler jeg at jeg kan sende stafettpinnen videre ;) 

Trone da! *se strengt på deg* Du hadde samme grunngivinga sist vi arrangerte i sommer! Og den runda gikk knirkefritt
og når vi to arrangerte ganger før der gikk det jo bra da også!

er bare de flotteste av de flotteste jentene som melder seg på dette no! Og eg synes at aktiviteten på forummet har tatt seg opp en god del i det siste eg:)

var no en del nye tråder på de dagene du har vert borte, var det ikkje det da?

det blir ikkje son som det var rett før og etter fødsel, det kan vi ikkje forvente no når "alle" er i jobb igjen. Men eg syens folk tar seg masse tid til dette forummet eg :)

Son.. en liten pep-talk fra meg! :)

og om eg hørtes streng ut så legger eg til at eg liker deg veldig godtemoticon

Klypis daaah, hehhe!! Lov u 2! Hehe!!

Men da er det en annen runde jeg har vært med på som det bare var styr med.. Rett og slett ;)

Ang aktiviteten som var når jeg var vekke så  var det bare 1 side med nye innlegg når jeg kom hjem. Hadde vel i grunn ikke forventet mer heller, men hadde håpet på mer! :)
Men sånn var det i alle fall!

Håper noen tar denne runden. Kjenner meg selv såpass godt at jeg kunne nok funnet på å tatt den hvis ingen hadde gjort det, men det må da vel være noen som vil være med på runde som kan ta den? Ikke bare ville være med, men faktisk gjør noe også? :) 

Jeg kan gjerne være med på en ny runde, men har ikke overskudd til å arrangere denne gangen. Men føler kanskje jeg har bidratt sånn at jeg slipper ha dårlig samvittighet, siden jeg har arrangert både HV og LT 0:) *smile pent*

jeg vet igrunn ikke hvordan man arrangerer sånne ting da.... jadda jeg vet, utrolig lame unnskyldning, men ja... hjelper nå til å dytte litt

jeg er med og hjelper til :) skrev til crazy at eg gjerne er med henne og arrangere men det var på pm. for en stund tilbake og så var det rett ut av nettet,,, var nokk høg på smertestillende så følte for å bare svare på hennes mail og komme meg tilbake til sofaen :P men ser det er forandringer i planene og tommelise og crazy skulle ordne det. men som sagt eg er mere en gjerne med på å arrangere.. har aldrig gjort det før, derfor er eg veldig villig til og lære :P 

Hadde tenkt å si at jeg kunne hjelpe til også, men siden det er så mange som plutselig meldte seg, så trenger dere kanskje ikke hjelp? Send i såfall en PM til meg :)

jeg blir gjerne med på runda.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. som det susehuet jeg er så er jeg ikke så sikker på at jeg er rett person til å arrangere noe.. er en grunn til at jeg bare er - susa :P sorry.. hehe

Back
Topp