keisersnitt

smil

Blir kjent med forumet
Bare lurte på hvor mange av oss maimammer som tok keisersnitt?
Jeg måtte ta hastekeisersnitt da det viste seg at guttungen satt dønn fast og fikk for lite surstoff.

Vi måtte ha hastekeisersnitt pågrunn av svangerskapsforgiftningen min...kjipt men life goes on...

Hadde planlagt ks mandag den 22 mai...pga fødselsangst, gikk kjempefint beste måten jeg har født på    [:D][:D][:D][:D]

Vi hadde planlagt ks den 23.5 pga. fødselsangst og hun var i seteleie helt frem til 1 uke før ks, da bestemte hun å snu seg... men det ble ks alikevel. Må si at jeg er kjempe glad at det ble ks og det var en kjempe fin opplevelse.

jeg hadde hastekeisersnitt pga for liten fremgang og hjerterytmen på babyen falt ganske mye.. men alt gikk bra-var deilig å få henne ut!!  klem

det ble hastekeisersnitt på meg og, da det viste seg at pulsen til Trym sank hver gang eg fikk ei ri.... Keisersnittet gikk kjempe fint, og tre dager senere var vi hjemme og fikk tatt vår første trilletur!

Etter å ha holdt på i 30 (!!!) timer ble Endre endelig forløst med hastekeisersnitt. Han hadde sittet bom fast, jeg fikk ikke mer enn 5cm åpning og tilslutt falt hjerterytmen hans når det kom en ri. Dramatisk, men det gikk veldig bra og er nå glad for min lille keiser.

(Men fy f... så vondt det gjorde etterpå.... Ikke morsomt å være nyoperert og samtidig være nybakt mamma! Helt ærlig skjønner jeg ikke de som tar keisersnitt "frivillig"...)

Back
Topp