Keisersnitt

Noen er raskere på å få tilbake følelsen i kroppen enn andre, så alt mellom 1,5-5 timer vil jeg si at er normalt.. baby er da med far/medmor i mellomtiden. Noen er heldige og får besøk av baby på post.op, jeg har tidligere vært der på nattestid og fikk da ikke lov til å ha besøk..

Ja kateter før spinal, men har hørt at man kan be om å få satt spinalen først. Uansett er det ikke vondt å få satt kateter, kan være litt ubehagelig bare. Klyks har jeg ikke tatt før, men det også er i følge min samboer ikke vondt! Kun rart:happy: med dobbeltrom kan ikke sambo være over natten nei, og må forholde seg til besøkstider. Jeg valgte å dra tidligere hjem de forrige gangene på tross av at formen var dårlig fordi jeg opplevde å ha det bedre hjemme enn på sykehuset. Du kan be om hjelp på natten dersom du er i behov for dette, hvor de passer på den lille for deg slik at du får litt søvn:Heartpink
Da skal jeg ta det med meg videre! Ouff... krysser fingrene for familierom, men forstår at det er andre som må prioriteres så klart. Har et par venninner i helsevesenet som sa "Legg deg på sida du, vi setter klyx på deg vi! Bare si ifra!" Så støttenettverket er klar, haha! Føler meg engstelig ved å tenke på å være der i flere netter uten samboer der, men vi løser det nok på et vis. :)

Da skal jeg ta det med meg videre! Ouff... krysser fingrene for familierom, men forstår at det er andre som må prioriteres så klart. Har et par venninner i helsevesenet som sa "Legg deg på sida du, vi setter klyx på deg vi! Bare si ifra!" Så støttenettverket er klar, haha! Føler meg engstelig ved å tenke på å være der i flere netter uten samboer der, men vi løser det nok på et vis. :)
Ikke vær engstelig, du kommer til å takle det så bra! Og igjen, ikke nøl med å ringe etter hjelp (uansett hvor mye du føler at du er til bry)! Pluss be om mer smertestillende dersom du er i behov for det, og får du et nei fra en, så spør en annen etterpå

Ikke vær engstelig, du kommer til å takle det så bra! Og igjen, ikke nøl med å ringe etter hjelp (uansett hvor mye du føler at du er til bry)! Pluss be om mer smertestillende dersom du er i behov for det, og får du et nei fra en, så spør en annen etterpå
Jeg får nå håpe det i hvert fall! Operasjon er operasjon, det er nok normalt å være engstelig. Skal sette meg ned og notere ting som har skjedd med kroppen den siste tiden, og spørsmål til kontrollen jeg har denne uka. Jeg er så redd for å være til bry at jeg heller sitter og har ubehag/vondt, men må nok bare bite i det sure eplet og tørre å be om hjelp! Takk for tips om å evt. be en annen om hjelp hvis første man spør sier nei :Heartpink Haha, ja guri! De stod klare med en gang jeg sa jeg gruet meg, begge to gliste og så klare ut til å ta en testrunde der og da! :laughing002:laughing001 Men, har allerede "ansatt" gubben til å hjelpe meg, hvis han klarer! Hvis ikke veit jeg at jeg har to støkken som dundrer på døra to millisekunder etter en "SOS! Klyx emergency!" melding blir sendt ut.

Back
Topp