Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veldig rart å planlegge for ks i uke 39, jeg ville tatt en runde på dette med jordmor på helsestasjonenJeg var inne på samtale og de ønsker å vente til uke 39. Syns det nesten er litt seneste laget da termin ble satt i uke 12, men på uke 18 så skulle den vært flyttet til 5 dager tidligere. Er litt kjipt om det blir ett hastesnitt uka før.
I utgangspunktet er jeg og babyen veldig friske, så er kanskje derfor de vil vente såpass lenge. Jeg skal ha pks pga. Intern cerclage. Men de sa at de fremskynder om det skulle skje noe.Veldig rart å planlegge for ks i uke 39, jeg ville tatt en runde på dette med jordmor på helsestasjonen![]()
Jeg ringte i dag og purret på innkalling. Står på NAV at man må legge inn innkallingen når man søker om foreldrepenger og de legger dato for pks som termin dato. Det er 6 ukers behandlingstid og permisjon skal jo starte 3 uker før. Så begynner å haste nå. Så håper jeg får snart.Hva gjør dere med søknad om foreldrepermisjon? Vanlige er å sette termindatoen, men når man har pks så skal man plotte inn den datoen. Men jeg aner jo ikke når jeg får innkallelse
Ja rier er uaktuelt her også, da skal jeg inn med engang. Hun på tlf sa det ble i uke 38 nå da. Så får se hva brevet sier når jeg får detJeg fikk først beskjed om at de til vanlig setter opp pks en uke før termin. Men at de i mitt tilfelle setter det opp i uke 37 senest uke 38. Noe jeg er svært takknemlig for da rier hos meg er uaktuelt. Men synes at uken før er farlig nære termin når man vet at man må ha ks
Fødselslegen min sa at man legger inn termindato, og så endrer man det når man får endelig dato. Jeg skal inn i uke 32 og får dato i uke 33 ca.Hva gjør dere med søknad om foreldrepermisjon? Vanlige er å sette termindatoen, men når man har pks så skal man plotte inn den datoen. Men jeg aner jo ikke når jeg får innkallelse