babykul
Blir kjent med forumet
Er det flere her som skal ha planlagt keisersnitt? Jeg har to tøffe fødsler bak meg, og tror ikke jeg klarer å motivere meg for å prøve naturlig fødsel en gang til... Den første endte i hastekeisersnitt, 42 timer etter vannavgang. Den andre fødselen endte med vakuum, og da pustet han ikke da han kom ut. De måtte gjenopplive han og vi lå på nyfødtintensiven over ei uke etterpå.. Gikk heldigvis veldig fint, han er helt frisk, men det var jo veldig dramatisk.
Jeg tror faktisk ikke kroppen min er laget for å føde barn, og føler det bare er flaks at det gikk godt med barnet de to første gangene. Tror dere dette er nok til å få innvilget planlagt keisersnitt? Kjenner at jeg ikke helt klarer å slappe av før jeg vet at dette går i orden. Samtidig ønsker jeg egentlig ikke keisersnitt heller, men ungen må jo bare ut på et eller annet vis
Jeg tror faktisk ikke kroppen min er laget for å føde barn, og føler det bare er flaks at det gikk godt med barnet de to første gangene. Tror dere dette er nok til å få innvilget planlagt keisersnitt? Kjenner at jeg ikke helt klarer å slappe av før jeg vet at dette går i orden. Samtidig ønsker jeg egentlig ikke keisersnitt heller, men ungen må jo bare ut på et eller annet vis