Keisersnitt

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du spør om. Vurderer du å søke om planlagt ks og lurer på hvem andre her inne som tenker på samme, eller lurer du på hvordan du søker? :)

Du må snakke med jordmor eller lege. Så henviser de til sykehus der du gjerne går i samtale med en jordmor for så å få snakke med gynekolog som tar den avgjørelsen. Jeg holder på med det selv nå. Himla slitsomt da jeg føler de ikke hører på meg. Men godt vi har litt tid på oss enda :)

Det er veldig vanskelig å få planlagt keisersnitt, man må somregel ha en gyldig grunn til at det rett og slett ikke går an å føde vaginalt. Det hender vel de gjør unntak men det beste for både mor og barn er vel at fødselen skjer slik det er ment st den skal skje :)

Det er veldig vanskelig å få planlagt keisersnitt, man må somregel ha en gyldig grunn til at det rett og slett ikke går an å føde vaginalt. Det hender vel de gjør unntak men det beste for både mor og barn er vel at fødselen skjer slik det er ment st den skal skje :)
Sterk fødselsangst kan være grunn nok, eller tidligere vanskelige fødsler :) Men så skal det jo da være snakk om sterksterk fødselsangst..

Jeg skal på samtale med lege på sykehuset i slutten av september for å "planlegge" fødsel og gå gjennom forrige :) Regner med at temaet ks kommer opp da :)

Jordmor henviser meg, lege kan og gjøre det. Endte i hastesnitt sist, og det ble skrevet i journalen at jeg helst bør få planlagt neste gang. Eller noe i den dur:) har ikke kommet igang med dette enda, men er veldig spent på hvor mye styr det blir..

Back
Topp