Keisersnitt

Vaggegåsa

Elsker forumet
Marslykke 2016
Er her fleire som skal ha planlagte keisersnitt, eller som kanskje har hatt det før? :)

Eg skal, men eg følte at samtalen på sjukehuset var veldig "hastig" når det først blei innvilga.
Det var litt sånn "Ja då sette vi deg opp til keisersnitt denne datoen her. Vi ringe deg to daga før med oppmøtetidspunkt. Snakkes!"

Eg klare jo å google, og å spørre jordmora her heime om det er noke eg lurer på, men eg syns det var ein litt kjapt utført samtale mtp at det er ein ganske stor greie ein skal gjennom. Men det er kanskje ikkje så uvanlig, eller? :-P

Ei venninne av meg måtte gjennom kjempe mange samtaler før hun fikk det innvilget, ett par samtaler med en jordmor på føden, så en annen, så et par samtaler med gynekolog på føden, før en samtale med overlegen som avgjorde om hun fikk innvilga.

Jeg spurte etter samtale ang keisersnitt og fikk det innvilget med en gang, uten å trenge noen samtale.
Og eneste gyn sa angående ks var alle komplikasjoner og virkelig svartmalte det hele.

Ei venninne av meg måtte gjennom kjempe mange samtaler før hun fikk det innvilget, ett par samtaler med en jordmor på føden, så en annen, så et par samtaler med gynekolog på føden, før en samtale med overlegen som avgjorde om hun fikk innvilga.

Jeg spurte etter samtale ang keisersnitt og fikk det innvilget med en gang, uten å trenge noen samtale.
Og eneste gyn sa angående ks var alle komplikasjoner og virkelig svartmalte det hele.

I all verden, så kjedelig då :(

Mitt blei bestemt ganske fort også, hadde bare rekna med pitteliten meir informasjon rundt det heile. :)

Fryktelig unødvendig av dei å svartmale det slik for deg, då. Må man ha snitt, så må man, då burde dei virkelig ikkje fokusere på alt det negative. :(

Eg skal ha planlagt keisersnitt. I narkose :smiley-ashamed008 Har ikkje ytra ønske om dette sjølv, men pga min sjukdom ser sjukehuset dette som beste løysing. (KK i Bergen) blir innlagt 1 mnd før termin, å får ks 14 dager før. Har fått ett bekreftelses brev der det står litt + blei informert av doktoren som følger meg best opp på Haukeland. Nok informasjon? Nei, det trur eg aldri at eg får, men føler meg godt ivaretatt + trygg.... Tenker at eg får mykje meir etter at eg er innlagt :Heartred

Så synd at du ikkje har fått så mykje info, å at dei svartmalar det for deg! Eg er jo inneforstått med at vaginal fødsel er det beste i dei fleste i tilfeller.... Men ikkje dermed sagt at det er best for deg og ditt barn!! Går det ann å kontakte sjukehus å sei at du syns du har fått litt lite info?

Lykke lykke til uansett, håpa alt går bra med deg og den lille :Heartred

Eg skal ha planlagt keisersnitt. I narkose :smiley-ashamed008 Har ikkje ytra ønske om dette sjølv, men pga min sjukdom ser sjukehuset dette som beste løysing. (KK i Bergen) blir innlagt 1 mnd før termin, å får ks 14 dager før. Har fått ett bekreftelses brev der det står litt + blei informert av doktoren som følger meg best opp på Haukeland. Nok informasjon? Nei, det trur eg aldri at eg får, men føler meg godt ivaretatt + trygg.... Tenker at eg får mykje meir etter at eg er innlagt :Heartred

Så synd at du ikkje har fått så mykje info, å at dei svartmalar det for deg! Eg er jo inneforstått med at vaginal fødsel er det beste i dei fleste i tilfeller.... Men ikkje dermed sagt at det er best for deg og ditt barn!! Går det ann å kontakte sjukehus å sei at du syns du har fått litt lite info?

Lykke lykke til uansett, håpa alt går bra med deg og den lille :Heartred

Så bra at dei tar godt vare på deg! :) Høres trasig ut å måtte bli innlagt så lenge før, men dei veit vel best. :)

Det gjer dei forsåvidt her også, og dei var veldig milde då dei fortalte at keisersnitt nok var det beste. I tillegg til den medisinske grunnen som ligg bak så har eg grådig fødselsangst også, så det gjer meg igrunn ingenting at det måtte bli snitt. Men trudde kanskje det var vanlig med ein "dette er det som skal skje"-samtale. :)
Stakkars pappaen i huset springe jo rundt her som ei hodeløs høne og ana ikkje kva rolle han får på operasjonsstua eller i tida på barsel :-D

Me var hos JM i går. Ho forklarte mykje, men blei usikker pga narkosen. Då får nok ikkje pappaen væra med, men må væra klar til å ta i mot baby på barsel (? Eller der han må venta) han blir fysste mann som får holda, å må gi babyen nærhet og omsorg til mammå e våken igjen.... JM fortalte eindel om hendelsesforløpet, men avslutta med; men det er jo veldig spesielt med deg, så det er ikkje sikkert det blir sånn....

Dersom du slepp unna narkose får nok pappaen væra tilstede under heile operasjonen, halde deg i hånda og berolige deg! Dei får nok også væra med på klipping av navlestreng og veging. Ta en tlf til JM eller fastlegen din, å høyr om ikkje dei kan gi deg noken gode råd!?

Eg går på blodtynnande, å for at dei skal ha bedre kontroll på meg når eg skal tilbake på sprøyter velger dei nok å gjere det på den måten... Eg bur ca 2,5 t frå sjukehuset, så dei vil ha meg i nærheten om babyen plutselig bestemmer seg for å komme før....

Eg er heilt innstilt på dette, å tenker at det går heilt fint å væra innlagt så lenge.... Bedre å væra i trygge hender, å måtta kjeda seg litt, enn at ting plutselig skal skje å at det kan gå galt både med babyen å meg!

Eg går på blodtynnande, å for at dei skal ha bedre kontroll på meg når eg skal tilbake på sprøyter velger dei nok å gjere det på den måten... Eg bur ca 2,5 t frå sjukehuset, så dei vil ha meg i nærheten om babyen plutselig bestemmer seg for å komme før....

Eg er heilt innstilt på dette, å tenker at det går heilt fint å væra innlagt så lenge.... Bedre å væra i trygge hender, å måtta kjeda seg litt, enn at ting plutselig skal skje å at det kan gå galt både med babyen å meg!

Ja då er det lurt at du er i nærheten, plutselig kan jo bebissen få lyst ut før tida. :) Masse masse lykke til til deg iallefall!

Back
Topp