Keisersnitt

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Jeg har hatt to tunge fødsler tidligere, noe som førte til fødselsdepresjon med min første. Så denne gangen om jeg kommer til 2.tri,er jeg fast bestemt på å ta keisersnitt. Men hvordan fungerer det? Hvor lang tid før termin tar de keisersnitt? Er litt redd for å ende opp i desember pågrunn av barnehagerettighetene

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

De tar oftet snittet en ukes tid før., - om du ønsker ks ville jeg begynnt den kampen allerede nå.. Den er ikke så lett , lykke til ;)

Skal ha KS pga medisinsk grunn... Du er ca 1 veke lengre enn meg, så da er vel terminen din i midten av januar? Så da blir det vel i starten på januar event. Men det er ikkje så lett å få KS trur eg altså. Så viss du skal ha sjanse for det, og meiner at det er det rette bør du vel begynne å ta det opp ja... Gjerne med fastlege først, eller jordmor, som event henviser videre :)

Jeg hadde ks sist og ønsker det nå også.. Og selvom det er medisinsk er jeg sikker på at det blir en kamp med systemet..

Har også hørt at det er veldig vanskelig hvis man ikke har en virkelig god grunn. Men det er jo bare å prøve :)
Har det så mye å si om man er født i des isteden for Jan når det gjelder barnehage? Begge har vel lik rett under opptaket i august?

Har også hørt at det er veldig vanskelig hvis man ikke har en virkelig god grunn. Men det er jo bare å prøve :)
Har det så mye å si om man er født i des isteden for Jan når det gjelder barnehage? Begge har vel lik rett under opptaket i august?

De som er født etter August har ikke rett på barnehageplass påfølgende høst, så hvis h*n bøor født i desember blir det etter,mems i januar blir det jo før. Lettere for kommunene å si at de har full dekning... jobber selv i bhg

De som er født etter August har ikke rett på barnehageplass påfølgende høst, så hvis h*n bøor født i desember blir det etter,mems i januar blir det jo før. Lettere for kommunene å si at de har full dekning... jobber selv i bhg

Det der må du forklare nærmere?? :)

Back
Topp