Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden min forrige fødsel endte slik...Sylvia80 skrev:
http://www.babyverden.no/Fodsel/Fodselshistorier/Vaginal/Brakk-armen-med-vilje-for-a-redde-Emilian/
Så regner jeg med det ikke blir noe diskusjonstema engang... Så ja. Her blir det KS. Ellers får ungen bare bli der inne for alltid.
Frøken Muffin skrev:
Siden min forrige fødsel endte slik...Sylvia80 skrev:
http://www.babyverden.no/Fodsel/Fodselshistorier/Vaginal/Brakk-armen-med-vilje-for-a-redde-Emilian/
Så regner jeg med det ikke blir noe diskusjonstema engang... Så ja. Her blir det KS. Ellers får ungen bare bli der inne for alltid.
Wow, ja, jeg håper du får veldig tett oppfølging mtp fødsel/ks etter den opplevelsen der! Du skulle jo helt klart hatt ks med Emilian!!!
Paa grunn av medfoedt HD rekner eg med at legen vil ha keisersnitt.Nagini skrev:
Frøken Muffin skrev:
*Flaxloddet* skrev:
Paa grunn av medfoedt HD rekner eg med at legen vil ha keisersnitt.Nagini skrev:
Tror ikke man får ks pga HD...
Vet ikke om jeg spør dumt nå, men hva er HD?
*Flaxloddet* skrev:
Frøken Muffin skrev:
*Flaxloddet* skrev:
Tror ikke man får ks pga HD...
Vet ikke om jeg spør dumt nå, men hva er HD?
Hofte-dysplasi. Jeg er selv født med det, og var aldri snakk om ks av den grunn i forrige svangerskap.
Her blir det sannsynligvis keisersnitt på grunn av komplikasjoner og hastekeisersnitt forrige gang. Nå vet jeg ikke hvor mye dette vektlegges for å få keisersnitt denne gangen, men både min fastlege og jordmor er veldig klar på at jeg skal få keisersnitt denne gangen hvis jeg selv vil og sende en anbefalning om dette til sykehuset. Jeg kjenner at jeg er ganske engstelig for at det skal gå galt ved en vaginal fødsel og vil ikke utsette babyen eller meg selv for unødvendig risiko. Sist ble det gjort mange feile vurderinger av sykehuset undersveis så jeg har mistet litt tiltro.ryllik skrev:
Er det forresten noen som vet hvem som tar beslutningen om keisersnitt? Er det selve sykehuset eller er det nok at en lege og eventuelt også en jordmor anbefaler det?