Tenkte fortelle min fødselshistorie. Våknet onsdag morgen av at jeg kjente et slags 'puff' og at jeg ble våt. Tenkte at det var vannet som gikk, helt til jeg så at pyjamasbuksa var gjennomtrukket av blod. Det rant i strie strømmer og jeg hev meg på telefonen til føden. De ba meg komme med en gang. Da vi kom dit ble det tatt ultralyd og de så at morkaken hadde begynt å løsne. Jeg var livredd for den lille i magen. Hadde ingen smerter og det var ingen fødsel på gang. Jeg ble kjørt inn på operasjonsborde og fikk spinalbedøvelse. Etter det gikk ting knirkefritt. Kjente ingen smerte og plutselig hørte vi et vræl bak forhenget. Lillemor var født 75 minutter etter at jeg våknet hjemme av blødningen.
En rask og smertefri fødsel. Kan ikke beskrive angsten jeg hadde på vei inn til sykehuset. Men utenom det var det trossalt en fin opplevelse.
En normal fødsel vil nok være det beste, men når det allikevel ble keisersnitt så var ikke det ille i det heletatt
En rask og smertefri fødsel. Kan ikke beskrive angsten jeg hadde på vei inn til sykehuset. Men utenom det var det trossalt en fin opplevelse.
En normal fødsel vil nok være det beste, men når det allikevel ble keisersnitt så var ikke det ille i det heletatt