keisersnitt og spiral

lykkeligmortil2

Gift med forumet
noen som har hatt ks og har satt inn spiral etterpå her??(ikke født normalt i det hele tatt)

gjør di det hos legen? (skal til legen senere i dag)

er det vondt..?

Jeg har også født vanlig pluss keisersnitt. Man kan sette inn spiral også om man ikke har født i det hele tatt. Jeg dro til en gyn som hadde ul. Da fikk han sjekket att alt var vel der nede. Satt den inn på 0 komma niks. Ikke vondt i det hele tatt. Blødde veldig under mens de første 4 månedene men nå er alt bare fryd. Anbefaller det på det sterkeste.
Jeg har kobber.

Ei venninne av meg har kun hatt ks og hun har kobberspiral.

Jeg hadde ks og hadde først hormonspiral, men blødde så mye så byttet den ut med kobber. Kobberspiral fungerer veldig bra for meg i hvertfall. Man må ikke ha født for å få spiral, lengen min sa de til og med anbefalte det til jenter ned i 16 års alderen som ikke ville bruke hormonpreparater.[:)]

i har kun tatt ks og har hatt kobberspiral... ska sette inn hormonspiral i morra... så d går ja, men e ofte litt vondere for dem som ikkje har født har i hørt... men syns ikkje d va så gale i...

tok ks og satt inn hormonsoiral uten problem og plager,mensen forsvant med engang!

Back
Topp