Keisersnitt neste gang?

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Dere her som hadde keisersnitt..
Var det planlagt eller haste?
Ønsker du keisersnitt neste gang også?

jeg har to og en halv vaginale fødseler bak meg, den ene var en drøm, den andre var tøff med en del styr så kom nummer 3 som jeg prøvde å føde men endte med haste snitt mot min vilje da jeg alltid har vert redd for det ( har aldri operert noe)
Jeg fikk litt komplikasjoner etterpå og måtte ha hjelpe hjemme de første 5 ukene pga muskel smerter. Hadde crp som gikk opp og ned og styrt mye med amming.
Men nå er det 10 uker siden ks og tro det eller ei, tanken på nummer 4 har streifa meg ( noen jeg aldri hadde trodd, da nummer 3 ikke var planlagt) men jeg ønsker kun nummer 4 om jeg får et planlagt ks ( selv etter alt styret som jeg hadde etter dette snitttet)

kroppen min vil kun føde små barn og jeg får bare store barn :banghead:
 
Fikk hks nå. Jenta var alt for stor for mitt bekken... Så fikk beskjed om at om jeg blir gravid igjen blir det planlagt KS pga mannen å jeg lager tydeligvis store barn :)
 
Sniker er ikke automatikk i pks etter et ks, men lov å forhøre seg. Prøvde å føde nr to etter ks og endte i nytt ks:/
 
Hadde hastekeisersnitt, da hun lå for skjevt med hodet, og det var etterhvert ingen fremgang i riene. Fikk beskjed om at jeg kunne føde vaginalt neste gang om jeg ønsket det. Det har gått fint etter KS, selv om det var litt problemer med amming og vektoppgang i begynnelsen. Om jeg hadde fått tilbud om planlagt KS neste gang hadde jeg nok tatt imot.
 
Fødte med hastekeisersnitt 17.Nov.20. Mitt første barn, hadde håpet på vaginal fødsel. Dessverre fikk gutten vår ujevn hjerterytme & for mye melkesyre, derfor ble det hks. Glad for at jordmor og legene bestemte at hks var nødvendig, ellers hadde det nok ikke gått bra :confused:

Fikk beskjed om at jeg kan forsøke på vaginal fødsel neste gang, håper det går :angelic:Må det bli KS så går det bra det også;)
 
Back
Topp