Keisersnitt i morgen!

Lillebaby2014

Andre møte med forumet
Ja i morgen tidlig blir det keisersnitt hvis det ikke skjer noe i løpet av natta..
Lillegutt i magen er for stor til at de vil sette igang. Kjenner jeg både gruer meg og gleder meg :-) akkurat nå er jeg så sliten og lei at jeg håper han holder seg inne til i morgen! Tror ikke jeg har nok å gå på til å orke en fødsel nå... Gleder meg iallefall kjempe masse til å se "lille" babyen min <3

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Masse lykke til! Hvor stor er han?

Lykke til! Snart får du møte prinsen din :)

Lykke til :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Lykke til. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

*sniker*
Gutten min ble målt til rundt 5 kg, så fikk ikke gå over termin.. Ut kom en gutt på 3750g..
Masse lykke til med fødsel, på den ene eller andre måten :-) :-)

Ja har hørt at de kan måle ganske feil. Jenta mi ble målt til 3 700g men veide 2960 g :-) men kjenner at han her er ganske stor! Verker i hele magen..

Hvorfor har de latt deg gå så lenge når han er så stor? Burde du ikke blitt satt igang mye før?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hvorfor har de latt deg gå så lenge når han er så stor? Burde du ikke blitt satt igang mye før?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det ble ikke oppdaget før på overtidskontrollen... Han var ikke så stor i uke 30 og sf målet har ikke vært spesielt høyt før de siste ukene + at jeg har bare gått opp 8kg., så var vel ikke så mye som tilsa at han var så stor...

Masse lykke til i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp