Keisersnitt forrige gang

Fisk1

Forelsket i forumet
Er det noen andre som hadde keisersnitt i forrige svangerskap? Det hadde jeg, og jeg tenker litt på om jeg kommer til å kjenne noe ubehag/smerter ved snittstedet i dette svangerskapet. Er det noen som har erfaringer?

Jeg er også spent i forhold til hvilken fødsel jeg kan ha i mai. Jeg vil jo egentlig få føde "normalt" denne gangen, men samtidig vil jeg ikke ta noen sjanser. Jeg kommer nok til å bli fulgt litt mer opp denne gangen da jeg hadde et såkalt katastrofesnitt ved første fødsel. Pulsen til sønnen vår sank såpass drastisk at de måtte få han ut med en gang. Dette sitter fortsatt i og jeg ønsker virkelig ikke å oppleve det en gang til.

jeg hadde det helt likt som deg og håååper på en fin og naturlig fødsel denne gangen *håpehåpe* 

ang. ks arret så aner jeg ikke! 

Jeg hadde keisersnitt første gang, merket ingen ting i forrige svangerskap. Håper du får en fin fødselsopplevelse denne gangen. emoticon

Jeg hadde keisersnitt sist, ang k.s arret så vet jeg ikke. Har hørt at noen kjenner det, men andre ikke, så det er vel individuelt.. Håper du får en fin fødselsopplevelse denne gangen:-) Jeg hadde en flott fødsel, enda det var keisersnitt, men det var planlagt 2 uker før til meg, så når sjokket over å ikke få føde naturlig la seg, ble det en kjempe fin fødsel :-)

Jeg har ikke merka noe enda...

Hadde en pyton fødsel sist, med sykdom, ble satt i gang før det ble keisersnitt... skal be om å følges opp godt framover, for det er ikke noe jeg gleder meg til, fødselen altså

Back
Topp