Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være spennende å vite akkurat npr du skal bli mammaSkal ha planlagt KS pga hvordan forrige fødsel endte.
Han kom seg ikke ned i bekkenet og jeg lå noen timer med pressrier uten at han kom lengre ned. Så etter noen og 40 timer med rier endte det med KS.
Denne gangen blir det KS etter eget ønske. De vil jeg helst skal prøve å føde vanlig da de sier sjansene er store for at alt går mye fortere denne gangen siden jeg nesten har føda før osv.. Men jeg vil helst ikke at det skal ende som sist så derfor fikk jeg planlagt KS denne gangen![]()
Og har også fått datoenIIIIh..
Fødte vanlig sist og satser på å gjøre det igjen. Jeg hadde ikke planlagt så mye sist, hadde bare gjort meg noen tanker om smertelindring. Hadde en kort, intens, fantastisk fødsel sist og håper på en repetisjon, men med kortere pressriefase
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg blir så glad når jeg leser sånn herSatser på vaginal, gikk så greit sist så![]()
Kan faktisk helt ærlig si at det ikke var så ille som jeg hadde sett for meg! Jeg lå forresten sidelengs og fødte til og medJeg blir så glad når jeg leser sånn her"det gikk så greit sist så " det gjør at jeg ikke gruer meg
![]()
Då skjønner eg godt at du gleder degHadde akutt ks sist pga store blødninger og foreliggende morkake. Mistet nesten 2liter blod, og var masse drama med bedøvelse som ikke virket. (Samme situasjon som dama i nyhetene for litt siden...) denne gangen er visst alt normalt og jeg gleder meg til å føde på vanlig måte, forhåpentligvis uten smertelindring,selvom alt gikk etter forholdene bra og jeg var raskt på bena sist. Men duverden, det ett par dager før jeg skjønte at jeg hadde blitt mamma og følte meg VELDIG snytt for en fødsels opplevelse. .. så jeg gleder meg bare nå jeg; )