Jeg har blitt litt brått gravid. (Prøverør sistemann, 1 år i desember.) nå er jeg 6-7 uker på veg (Ikke prøverør). Uansett. Jeg har mekanisk misforhold i hoftene og må ha Ks. Akutt første gang i 09, planlagt desember 2019. Ks nr 2 var altså så JÆVLIG etterpå... det er det verste jeg har vært med på, og det har jeg aldri hørt noen si før. Etterriene og sårsmertene var så jævlige at jeg klarte ikke snu meg i sengen, kom meg ikke opp før dag 3 og klarte Knapt å holde babyen. Svært dårlig smertelindret, da Ingenting tok mine smerter. Dette er helt sikkert individuelt.. jeg var bare IKKE psykisk forberedt på SÅ sterke smerter, da det ikke var så vondt med nr. 1. jeg har aldri hørt noen fortelle om det heller.. det er enda mere skummelt!
Jordmor kunne fortelle meg At ks nr 2 er mye verre enn 1. og nr. 3 er enda verre enn det igjen. Dette gir meg ekstremt mye engstelse. Jeg hadde tenkt å bruke noen år på glemme hvor jævlig det var, men det er ikke akkurat «abort grunn» i mitt hode.. nå er jeg bare jævlig redd.
Hva jeg vil med dette? Aner ikke... Finnes det solskinnshistorier? Er jeg helt alene med å ha så sterke smerter etter ks. 2? Hvordan var ks 3? Hjelp?
Jordmor kunne fortelle meg At ks nr 2 er mye verre enn 1. og nr. 3 er enda verre enn det igjen. Dette gir meg ekstremt mye engstelse. Jeg hadde tenkt å bruke noen år på glemme hvor jævlig det var, men det er ikke akkurat «abort grunn» i mitt hode.. nå er jeg bare jævlig redd.
Hva jeg vil med dette? Aner ikke... Finnes det solskinnshistorier? Er jeg helt alene med å ha så sterke smerter etter ks. 2? Hvordan var ks 3? Hjelp?