Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her ble det akutt keisersnitt denne gangen. Tok agraffene på søndag, men nå begynte jeg å tenke på hvor lenge skal bandasjen være på? Vet at stripsene under skal få falle av selv, men husker ikke hvordan det var med bandasjen..
Jeg fikk beskjed at bandasjen skulle fjernes etter 7-10 dager. Om du har vanntett bandasje så anbefaler jeg på det sterkeste plasterfjerner for å få av bandasjen. Min satt helt bom fast, og det var så vondt og fult av lim å få den av. Men gikk fint med plasterfjerner fra apoteket
Ble akutt keisersnitt på meg også. Fjernet agraffene og bandasje på mandag. Så lenge såret er tørt og har grodd fint, så trengs det ikke bandasje. Jeg bruker kirurgisk teip over arret for at ikke såret plutselig skal sprike, så det kan jo evt. være lurt hvis du vil ha litt beskyttelse. Men det beste er jo naturligvis å la såret få luft også.