Keisersnitt arr

Aniette

Betatt av forumet
er det flere av dere som har tatt keisersnitt som føler det strammer rundt arret? begynner å lure på om dette er normalt eller ikke når det nå er 3 mnd siden operasjonen.. blir spesielt ille på morran når jeg har ligget hele natta..

Føler ikke det strammer noe speseilet noen gang..legger egentlig ikke noe spesielt merke til det..

Det strammer ikke, men er utrolig vondt rundt hele området. Men så hadde de sydd meg skjevt også da[&:] Kan hende de har sydd huden din for stramt sammen? Kan jo ringe legen å høre om det er normalt[;)]

Her strammer det ikke, men er fortsatt vondt/ubehagelig å ta hardt på det.

Snike frå november.
Eg hadde KS i slutten av august, og da e fremdeles rart når eg tar der. Nestens om at deler av området e uten følelse, men møøøøkje bedre enn da va. Berre litt rart no[8D]
Så eg trur ikkje da e nåke gale hos dåka heller, men seelfølgelig, e du usikker så kontakte du legen [:)]

Mamma hadde vondt i arret sitt en gang. Og da var hun gravid ;)

ORIGINAL: Lindakbj

Snike frå november.
Eg hadde KS i slutten av august, og da e fremdeles rart når eg tar der. Nestens om at deler av området e uten følelse, men møøøøkje bedre enn da va. Berre litt rart no[8D]
Så eg trur ikkje da e nåke gale hos dåka heller, men seelfølgelig, e du usikker så kontakte du legen [:)]

Noen får aldri tilbake følelsen heller. Det er 2 år siden mitt og jeg har fortsatt ikke følelse på den ene siden[:'(]

ORIGINAL: My_

ORIGINAL: Lindakbj

Snike frå november.

Noen får aldri tilbake følelsen heller. Det er 2 år siden mitt og jeg har fortsatt ikke følelse på den ene siden[:'(]

Jeg mangler fortsatt litt følelse etter ks for snart 4 år siden, men kommer mer og mer tilbake for hvert år[;)]

Back
Topp