Keiseren min!

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter en natt med ekstremt mye murringer og rier, som jeg klarte å nesten sove meg igjennom, så valgte jeg å reise til føden på morrakvisten etter en dusj.
Kom inn der, tok sånn hjertelyd og div av han, og alt var bra. Men de klaga på at riene ikke var kraftig nok.
Jordmora klarte ikke undersøke ordentlig, men ville jeg skulle gå en time eller to på føden i gangene, for å se om riene tok seg opp. Ca kl 10.
Litt over 11 kom ei annen jordmor og en gynokolog, så skulle de sjekke med ul, siden han satt med rompa ned. På ul mistenkte de ett ben ned i klem, så da han skulle undersøke meg kikka han på meg med store øyne, og sa: men her er jo full åpning! Og splosj kom vannet også.
Men de hadde rett med beinet, så han kunne ikke fødes slik.
Derifra gikk det rett til operasjon, og ut kom Emil kl 12 55 idag.
Jeg mista mye blod, så ble liggende noen timer ekstra på intensiven. Og han satt også med en arm i klem, som fikk seg en smell da han kom ut, så han ligger på nyfødtintensiven til i morra.
Jeg fikk se han to sek når han kom ut, også var han nede hos meg en halvtime ca i 7-8 tida. Da fikk vi prøvd å amme litt, og det var han ivrig på. Vi krysser fingrene på at det tar seg opp i løpet av de neste dagene. :)
Lille Emil var 3300g, 51 cm og 35 rundt hodet. Helt perfekt! ImageUploadedByBV Forum1373744341.451006.jpg

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Gratulerer så mye med keiseren!! Håper det går bra med armen til lille gutten og deg.
Han er nydelig :)

Gratulerer så mye med skjønne Emil, håper dere kommer dere raskt begge to.

Gratulerer så mye! :-)
Nydelig gutt du har fått! :-)
Håper det går bra med dere alle, og at dere kan kose dere masse i tiden framover! :-)

Gratulerer med gutten!

Godt du reise inn for sjekk!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Oi, spennende historie! Gratulerer så mye med den skjønne gutten :-) Håper formen din bedrer seg godt og raskest mulig.

så nydelig gutt :) Gratulerer :)

Gratulerer så mye ❤❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Gratulerer så mye! :) Kos dere masse i tiden fremover!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 <3

Gratulerer så mye med en nydelig gutt! :)

Nyyydelig gutt!! Gratulerer med keiser :-) Og SÅ BRA de oppdaget at han var fastkilt FØR du skulle begynne å presse....

Back
Topp