Kebab!!

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Ja, da er kebaben på vei..!!

Snakker meg om sunt fokus.. [:'(] Men jeg bare orker ikke tanken på annen mat, enn kebab, som jeg ALDRI spiser!

Får stramme inn på sånne ting når kvalma er over, for jeg trenger så sårt energi.. [:)]

spis det du orker og har lyst på. det er det viktigste i den første tiden- heller dritt mat enn ingen mat

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Spis det du klarer å spise med goood samvittighet, du [;)]

Er det ikke rart, at ingenting funker, alt blir jeg kvalm av, men når jeg har lyst på kebab, og sluker EN HEL RULL, så er jeg ikke kvalm etterpå!

Skal ikke klage så lenge det varer, for før jeg vet ordet av det, så er jeg påan igjen [8D]

ORIGINAL: MinLilleSpire!

ORIGINAL: **Mystery**

[:)]

hehe

Føler meg utnytta

spis det du orker og har lyst på. det er det viktigste i den første tiden- heller dritt mat enn ingen mat

Jaaa [:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Spis det du klarer å spise med goood samvittighet, du [;)]

enig, spesielt når du er kvalm, spis det du har lyst på...

man beholder lettere noen man har lyst på,
jeg har akkurat fått opp middag og dessert[&o]

leenge siden jeg har spist kebab og kan ikke si jeg har lysst på noe sånn mat nå.. har dårlig matlysst og småkvalm men spiser helst yoghurt, gulerot med dipp eller fitness frokostblanding.. taco og sånnt er jo også godt nå da..
men bare spis kebaben med god samvittighet[:D] det beste er at du får i deg noe!

selv fikk jeg skikkelig lysst på ostesmørbrød så mannen skal lage det til meg snart[:D]

ostesmørbrød ja! der sa u noe

[:D]

Back
Topp